ورزشی

درخواست اخراج ستاره سابق لیگ برتر از تیم ساحل عاج

گای دمل، بازیکن سابق تیم ملی ساحل عاج، می‌گوید اگر به جای ژان لوئی-گاسه بود ویلفرد زاها، ستاره سابق کریستال پالاس، را از لیست تیم ملی خط می‌زد.به گزارش “ورزش سه”، در ساحل عاج برخی از حضور ویلفرد زاها در فهرست ۵۳ نفره موقت ژان لوئی-گاسه برای جام ملت‌های آفریقا خوشحال نیستند.
مهاجم گالاتاسرای که اولین بازی خود را برای ساحل عاج در سال ۲۰۱۷ انجام داد، عملکرد مناسبی در تیم ملی نداشته و بسیاری معتقد هستند که نباید در جام ملت‌های آفریقا حضور داشته باشد.
گای دمل، بازیکن سابق تیم ملی ساحل عاج، از دسته افرادی است که می‌گویند دعوت این بازیکن به تیم ملی اشتباه است: “او در تیم ملی نظم خوبی نداشته است. وقتی صحبت از مسائل فراورزشی به میان می‌آید، اتفاقات زیادی وجود داشته است. اگر من به جای سرمربی بودم او را به تیم ملی دعوت نمی‌کردم.”
زاها که برای تیم جوانان انگلیس بازی کرده بود، در سال ۲۰۱۷ ملیت ساحل عاجی را انتخاب کرد و ۳۳ بازی برای تیم ملی این کشور انجام داد.
ساحل عاج فهرستی ۵۳ نفره را به کنفدراسیون فوتبال آفریقا فرستاده که نام بازیکنان سرشناس از لیگ برتر انگلیس هم در آن دیده می‌شود.
این فهرست موقت شامل اریک بایی، مدافع سابق منچستریونایتد، نیکلاس پپه بازیکن سابق آرسنال، جرمی بوگا بازیکن پرورش یافته آکادمی چلسی و ویلفرد زاها ستاره سابق کریستال پالاس است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا