اقتصادگوناگون

نماینده سازمان بین المللی دانشگاهیان ( ISIC) دردانشگاه پیام نور منصوب شد

نماینده سازمان بین المللی دانشگاهیان ISICدر ایران ( با پشتیبانی سازمان بین المللی یونسکو) با صدور حکمی دکتر دانیال داودی راد را به عنوان نماینده این سازمان در دانشگاه پیام نور منصوب نمودند.

به گزارش نقل از روابط عمومی دفتر سازمان دانشگاهیان در ایران،نظر به اینکه از ابتدای بهمن ماه سال  جاری و با همت و تلاش دفتر نمایندگی سازمان بین المللی دانشگاهیان ISIC در ایران زیرساخت و امکان صدور کارت رسمی و بین المللی ISIC و ITIC ( دارای اعتبار جهانی ) برای کلیه اعضای هیات علمی و دانشجویان کلیه شعب داخلی و خارجی دانشگاه پیام نور فراهم شده است  ، جناب اقای دکتر محمد رضا شمشیرگر نماینده  رسمی سازمان بین المللی دانشگاهیان ISIC در ایران با هدف تداوم همکاری هرچه بیشتر بین سازمان بین المللی دانشگاهیان و دانشگاه پیام نور  جناب آقای دکتر دانیال داودی راد را به عنوان  مشاور سازمان و نماینده ISIC در دانشگاه پیام نور وشبکهدانشگاههایمجازیکشور منصوب نمود.

بر اساس این گزارش در بخشی از این حکم آمده است :با توجه به توانمندی، شایستگی وسوابق ارزشمندجنابعالیدرامور بین الملل ، آموزش و دیپلماسی علمی  که همواره با تفکر علمی و مخلصانه در جهت اعتلای بار علمی ایرانیگام برداشته اید وباتوکلبهایزدمنانو تعاملات  هوشمندانه حضرتعالی با کلیه مراکز و شعب دانشگاه های پیام نور داخل و خارج از کشورو خدمت رسانی به اعضای محترم هیات علمی و دانشجویان آن دانشگاه موفقومویدباشید.

دانیال داودی راد از سال ۹۸ تا کنون مسئول نمایندگی دانشگاه پیام نور در کشور ترکیه می باشد  و از این پس به عنوان رابط و نماینده سازمان بین المللی دانشگاهیان ISIC در دانشگاه پیام نور نیز خدمت خواهد نمود .

سازمان بین‌المللی دانشگاهیان ISICدر سال ۱۹۵۳ تأسیس شده و در حال حاضر در بیش از ۱۳۵ کشور دنیا دارای نمایندگی است و به‌عنوان یک نهاد غیرانتفاعی و مرکز مدیریت کارت‌های اعتباری و شناسایی بین‌المللی دانشگاهیان در سراسر جهان شناخته می‌شود.  این سازمان از سال ۱۹۶۸ مورد تائید و حمایت سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی سازمان ملل متحد (یونسکو) قرار گرفته و همچنینعضوی از کنفدراسیون جهانی سفرهای آموزشی (WYSE Travel Confederation)  است کارت‌های ISIC و ITIC صادر شده از سوی سازمان بین‌المللی دانشگاهیان تنها کارت‌های شناخته‌شده بین‌المللی پیرامون احراز هویت جامعه دانشگاهی در سراسر جهان هستند.

مقر مرکزی سازمانISICدر آمستردام هلند بوده ولی قوانین، توافقنامه‌ها و دستورالعمل با ارجاع به قوانین اتحادیه اروپا و در موارد خاص کشور دانمارک تدوین و ابلاغ می‌شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا