اجتماعی

بازداشت اعضاء باند شرکت هرمی در چالوس

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس: ماموران پس از تحقیقات به‌عمل آمده و هماهنگی قضایی موفق به شناسایی منزل شدند و پس از ورود ۱۱ نفر مرد در منزل مشغول به فعالیت در زمینه کلاهبرداری به شیوه وشگرد شرکت‌های هرمی بودند را بازداشت کردند.فرمانده انتظامی شهرستان چالوس از انهدام یک باند شرکت‌های هرمی در چالوس و بازداشت ۱۱ نفر از اعضای آن خبر داد.
سرهنگ «محسن سلیمانی» در تشریح این خبر گفت: با مراجعه یکی از شهروندان از استان خراسان رضوی  به پلیس فتا شهرستان مبنی بر اینکه در سایت دیوار با آگهی استخدام با حقوق و بیمه مناسب روبرو شدم و پس از تماس با فرد آگهی دهنده که به آدرس شهرستان چالوس بوده راهی این شهرستان شدم.
به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی ادامه داد: پس از دیدار و صحبت با فرد مورد نظر من را به منزلی واقع در یکی از مناطق ویلایی برد و پس از اینکه متوجه شدم موضوع کلاهبرداری است با ترفندی توانستم از آنجا خارج شوم.
فرمانده انتظامی شهرستان چالوس تصریح کرد: ماموران پس از تحقیقات به‌عمل آمده و هماهنگی قضایی موفق به شناسایی منزل شدند و پس از ورود ۱۱ نفر مرد در منزل مشغول به فعالیت در زمینه کلاهبرداری به شیوه وشگرد شرکت‌های هرمی بودند را بازداشت کردند.
وی افزود: از این افراد تعدادی گوشی موبایل و جزوات آموزشی جهت عضوگیری شرکت‌های هرمی کشف شد و متهمان جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا اعزام شدند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا