اجتماعی

زمینه مشارکت پرشور مردم با جهاد تبیین فراهم می‌شود

معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران گفت: قطعا با عمل به جهاد تبیین، زمینه مشارکت مردم در انتخابات فراهم می‌شود.
عباس جوهری در همایش مسئولان هیأت‌های مذهبی و مساجد قرچک که در محل کانون ملائک این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: امروز به تعبیر رهبر معظم انقلاب، موضوعی مهم‌تر از انتخابات برای حفظ انقلاب، نداریم و این امر موجب شده که دشمن توپخانه تبلیغاتی خود را علیه انتخابات تجهیز کند و همه وظیفه دارند که با استفاده از تسلیحات نرم و با منطق قوی، شبهه‌افکنی دشمن را خنثی کنند.
جوهری از برگزاری برنامه‌هایی همچون تریبون آزاد به عنوان یکی از مهمترین اقدامات برای رفع شبهات جوانان اعلام کرد و افزود: تریبون آزاد در مدارس، فرصت مناسبی است که نسل جوان مسائل و شبهات خود را بیان کند و البته مسئولان نیز باید برای رفع این شبهات، اطلاعات لازم و قابل ارائه را در اختیار داشته باشند.
وی تأکید کرد: برای رفع شبهات و سیاه‌نمایی دشمن، راهی جز عمل به جهاد تبیین به عنوان یک فریضه فوری، قطعی و واجب به خصوص در حوزه انتخابات نداریم.
معاون استاندار تهران تأکید کرد: امروز برای امیدآفرینی به مردم، باید خدمتی فراتر از مسئولیت‌ها ارائه کرد و در همین دهه فجر، بیش از ۴۵۸۰۰ میلیارد تومان طرح عمرانی و خدماتی در مناطق استان تهران افتتاح می‌شود که این میزان، نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶۵ درصد رشد داشته است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا