ورزشی

یک دروازه‌بان هیچ‌وقت مثل مسی دیده نمی‌شود!

امیلیانو مارتینز، دروازه‌بان استون ویلا، می‌گوید در پست دروازه‌بانی یک بازیکن هر قدر هم خوب باشد در حد بازیکنی مثل لیونل مسی دیده نمی‌شود.به گزارش “ورزش سه”، این دروازه‌بان آرژانتینی و پرحاشیه فصل بسیار خوبی را با استون ویلا سپری می‌کند. او موفق شده در ۲۲ مسابقه، ۶۵ مهار توپ، ۶ کلین‌شیت (نفر سوم لیست دروازه‌بان‌های لیگ برتر انگلیس) و میانگین امتیاز ۷.۲ را از سایت گل به‌دست بیاورد که آماری فوق‌العاده است. او در مصاحبه‌ای با شبکه دی اسپورت آرژانتین در مورد برنامه‌هایش با تیم ملی آرژانتین و استون ویلا حرف زده است.حضور در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴؟”اگر یک چیز در کارنامه ملی‌ام نباشد آن قهرمانی در بازی‌های المپیک است. اما این تابستان در آن شرکت نمی‌کنم. وقتی در کوپا آمریکا و جام جهانی می‌درخشیم باید فضا را به بازیکنان جوان‌تر بدهیم.”
دوست دارید مسی دنیای دروازه‌بانی باشید؟”مسی در دنیای دروازه‌بان‌ها وجود ندارد. سطح دروازه‌بان‌ها در بالاترین حد بسیار نزدیک است و هیچکس وجود ندارد که مانند لئو برجسته و بالاتر از بقیه باشد. دیده شدن شما بستگی زیادی به تیم دارد. امروز عملکرد دروازه‌بان بیشتر به این بستگی دارد که چه چیزی با تیمش برنده می‌شود تا اینکه واقعا چه‌جور بازیکنی باشد.”
رویایتان با استون ویلا و تیم ملی آرژانتین؟”اول از همه می‌خواهم به ۱۰۰ بازی با تیم ملی آرژانتین برسم. بعد می‌خواهم تبدیل به دروازه‌بانی بشوم که بیشترین تعداد کلین‌شیت را در تاریخ داشته است و البته می‌خواهم با استون ویلا به لیگ قهرمانان اروپا بروم. همه اینها اهداف سختی هستند اما من باور دارم که می‌توانم به آنها برسم و با وسواس دنبالشان خواهم کرد.”

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا