ورزشی

لوانته به رکورد تاریخی زنان بارسلونا پایان داد

لوانته به رکورد ۷۰ پیروزی پیاپی زنان بارسلونا در ورزشگاه خانگی پایان داد.به گزارش “ورزش سه”، امشب تیم زنان بارسلونا در چارچوب هفته چهاردهم لالیگا، در ورزشگاه یوهان کرویف، برابر لوانته صف‌آرایی کرد.
آنها ماه گذشته در سوپرجام اسپانیا این تیم را با نتیجه پرگل ۷-۰ شکست داده بودند و به‌نظر می‌رسید که امشب هم کار راحتی برای پیروزی مقابل آنها و مستحکم‌تر کردن جایگاه‌شان در صدر جدول دارند.
پس از گل سالما پارایوئلو در دقیقه ۲۱ احتمال پیروزی بارسا بالاتر هم رفت اما آلبا ردوندو در دقیقه ۵۵ نیمه دوم گل تساوی را به ثمر رساند. در پایان زنان بارسلونا هر چه زدند به در بسته خورد و بازی با نتیجه مساوی ۱-۱ خاتمه یافت.
اسپورتینگ دی اوئلوا، آخرین تیمی بود که در بازی خانگی لالیگا از بارسا امتیاز گرفته بود. پس از این بازی در سال ۲۰۱۹ بارسا همه ۷۰ بازی آینده‌اش در سال‌های ۲۰۲۰، ۲۰۲۱، ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ و اوایل ۲۰۲۴ را برده بود و حالا پس از تساوی مقابل لوانته رکورد ۷۰ بازی پیروزی خانگی متوالی آنها در لالیگا شکسته شد.
زنان بارسلونا در حال حاضر در رده اول لالیگا قرار دارند و ۴۹ امتیازی هستند. رئال مادرید و لوانته هم هر کدام با ۴۰ و ۳۸ امتیاز در رده‌های بعدی قرار دارند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا