ورزشی

رونالدو و النصر در انتظار یک اشتباه از الهلال

رونالدو پس از پایان این بازی با انتشار عکسی از خوشحالی‌‌اش در این دیدار در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نوشت: «یک پیروزی دیگر، یک گل دیگر. به همین مسیر ادامه می‌دهیم النصر!»کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی النصر، مشتاقانه به دنبال کسب عنوان قهرمانی لیگ عربستان است.
به گزارش “ورزش سه”، النصر شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیستم لیگ فوتبال عربستان روبروی الفتح قرار گرفت و با نتیجه ۱-۲ برابر این تیم به پیروزی رسید.
رونالدو مثل همیشه ستاره تیمش در این بازی بود و توانست یکی از دو گل تیمش را در دقیقه ۱۷ وارد دروازه حریف کند تا نقش مهمی را در کسب این پیروزی ارزشمند برای النصر ایفا کرده و فاصله‌ با الهلال در صدر جدول را حفظ کند.

النصر در حال حاضر با انجام یک بازی بیشتر نسبت به الهلال در جایگاه دوم قرار دارد و اختلاف امتیاز این دو تیم چهار امتیاز است. آنها امیدوار هستند که حریف در ادامه مسیر لغزشی داشته باشد تا این تیم فرصت رسیدن به صدر و جام قهرمانی را پیدا کند.
رونالدو پس از پایان این بازی با انتشار عکسی از خوشحالی‌‌اش در این دیدار در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نوشت: «یک پیروزی دیگر، یک گل دیگر. به همین مسیر ادامه می‌دهیم النصر!»

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا