ورزشی

مسی برزیلی؛ خرید گران‌قیمت دیگری در راه چلسی؟

چلسی پس از انصراف پاری سن ژرمن از رقابت ها، به دنبال خرید ۷۵ میلیون یورویی برای جذب استوائو ویلیان ۱۶ ساله از پالمیراس است.به گزارش ایلنا، گزارش ها حاکی از آن است که چلسی حاضر است ۷۵ میلیون یورو (۶۴ میلیون پوند / ۸۲ میلیون دلار) برای به خدمت گرفتن استوائو ویلیان ۱۶ ساله از پالمیراس خرج کند.
آبی‌های لندن مصمم هستند تا ستاره نوظهوری را که مسینیو (لیونل مسی کوچک) لقب گرفته به خدمت بگیرند.  آنها یک مقام رسمی را برای آغاز مذاکرات با پالمیراس فرستاده‌اند. این تیم لیگ برتری مایل است بند آزادسازی او را که به ارزش ۶۰ میلیون یورو (۵۲ میلیون پوند / ۶۶ میلیون دلار) گزارش شده است، مطابقت دهد، اما زمانی که همه چیز به پایان برسد، این قرارداد ممکن است تا ۷۵ میلیون یورو افزایش یابد.
چلسی پس از اینکه پاری سن ژرمن از رقابت خارج شد، حالا پیشتاز جذب این وینگر و هافبک هجومی است. گفته می شود بارسلونا، آرسنال و منچستریونایتد نیز علاقه مند به جذب او هستند.
استوائو تنها یک بار برای پالمیراس به میدان رفته است و در آخرین بازی فصل از روی نیمکت به میدان رفته است زیرا باشگاه سائوپائولو قهرمان لیگ برزیل شد. اگر او با پیوستن به چلسی موافقت کند، نمی تواند تا زمانی که در سال ۲۰۲۵ ۱۸ ساله شود، به غرب لندن نقل مکان کند.
باشگاه چلسی امیدوار است بتواند این بازیکن ۱۶ ساله را متقاعد کند که  مانند هموطنش دیوید واشنگتن به حرفه خود در پیراهن آبی ها ادامه دهد که در ماه آگوست از سانتوس به چلسی پیوست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا