اجتماعی

موقعیت جدید ۳ گمشده مشگین شهری یک کلبه خرابه بود / عملیات جستجو ادامه دارد + عکس

حوادث رکنا: رئیس جمعیت هلال احمر استان اردبیل در خصوص زنده بودن ۳ جوان گمشده در ارتفاعات روستای الوج توضیحاتی را مطرح کرد.
به گزارش رکنا، قویدل رئیس جمعیت هلال احمر استان اردبیل در خصوص ۳ جوان مفقود شده در  به رکنا گفت: عصر جمعه ماجرای ناپدید شدن  ۳ جوان در ارتفاعات روستای الوج در جنوب غربی شهرستان مشگین شهر به سازمان هلال احمر اعلام شد. یعنی ۱۸ ساعت بعد از ناپدید شدن این افراد به ما گزارش شد.
وی افزود: از همان لحظات ابتدایی تیم های جستجو وارد عمل شدند و تنها اطلاعاتی که به اعلام شد محل خودروی آنها بود که تیم های امدادی تا شعاع ۵ کیلومتری را جستجو کردند اما ردی از آنها به دست نیامد و جستجو ها ادامه داشت اما با توجه به وضعیت هوایی مجبور به متوقف کردن عملیات شدیم و پس از بهبود هوا جستجوها مجدد آغاز شد.
قویدل در خصوص اینکه این افراد کوهنورد بودند یا نه به رکنا گفت: هنوز اطلاعات دقیقی از آنها به ما داده نشده و برخی می گویند برای تفریح به این محل آمدند و برخی عنوان کردند برای شکار به این منطقه آمده اند.
رئیس جمعیت هلال احمر استان اردبیل اظهار داشت: ۲ نفر از افراد فقدانی نیما و علی رضایی برادر هستند که همراه یکی از دوستانشان به این منطقه آمده بودند.
وی ادامه داد: جستجوها ادامه داشت تا اینکه ۲ شب قبل یکی از برادران فقدانی  ها که از روز نخست همراه خانواده اش در کنار تیم های امدادی حضور دارد یک موقعیت جغرافیایی در اختیار ما قرار داد و عنوان کرد که این موقعیت جغرافیایی را برادرش ارسال کرده و محل گرفتار شدن آنها است که تعداد ۴۰ نفر از امدادگران هلال احمر به صورت زمینی اعزام شدند و از ساعت ۱۰ صبح امروز با بهتر شدن وضعیت هوا گشت های هوایی به محل اعزام شدند.
وی افزود: موقعیت جغرافیایی اعلام شده یک کلبه خرابه است که تیم های زمینی و هوایی با حضور در این منطقه به جستجو پرداختند اما هیچ ردی از این افراد به دست نیامد و با توجه به وضعیت آب و هوایی تیم ها به کمی پایین تر بازگشتند و فردا با توجه به بهبود هوا عملیات هوایی و زمینی آغاز می شود.
رییس جمعیت هلال احمر استان اردبیل در خصوص اینکه آیا موقعیت جغرافیایی اعلام شده درست است یا در آن شرایط گوشی های موبایل قابلیت آنتن دهی دارند یا خیر به رکنا گفت: برادر افراد گمشده عنوان داشته که برادرش در فضای مجازی اینستاگرام این موقعیت جغرافیایی را ارسال کرده است و وظیفه ما پیدا کردن این افراد است و با کوچکترین سرنخ به دست آمده به جستجوها ادامه می دهیم .
وی افزود: اینکه گوشی های موبایل این افراد روشن باشد یا آنتن داشته باشد می تواند جای شک داشته باشد اما نمی توانیم بی توجه باشیم و امکان هر اتفاقی است و جستجو و تلاش شبانه روزی تیم های امدادی ادامه دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا