ورزشی

مایکل اوون: جود بلینگام می‌تواند در سال ۲۰۲۴ برنده توپ طلا شود

طرفداری | به عقیده مایکل اوون، جود بلینگام می‌تواند با کسب عناوینی در سال آینده همچون قهرمانی در لالیگا، یورو و لیگ قهرمانان اروپا برنده توپ طلا شود.طرفداری | به عقیده مایکل اوون، جود بلینگام می‌تواند با کسب عناوینی در سال آینده همچون قهرمانی در لالیگا، یورو و لیگ قهرمانان اروپا برنده توپ طلا شود.
جود بلینگام با درخشش در ترکیب رئال مادرید توانسته در کنار ارلینگ هالند و کیلیان ام باپه با ۱۸۰ میلیون یورو، تبدیل به باارزش‌ترین بازیکن جهان شود. ستاره جوان انگلیسی باشگاه رئال مادرید تاکنون بهترین بازیکن این تیم اسپانیایی بوده و درخشش او باعث شده تا لوس بلانکوس سال ۲۰۲۳ را با صدرنشینی لالیگا به پایان برساند. مایکل اوون، مهاجم سابق تیم ملی انگلیس در مصاحبه با Boyle Sports می‌گوید حتی اگر بلینگام برنده توپ طلا در سال ۲۰۲۴ شود اما او بهتر از لمپارد و اسکولز نیست.
جود بلینگام اگر رئال مادرید را در لالیگا قهرمان کند و به لیگ قهرمانان اروپا و یورو برسد، می‌تواند برنده توپ طلا در سال ۲۰۲۴ باشد. اما با تمام این موارد او بهتر از جرارد، لمپارد و اسکولز نیست. این سه بازیکن هر سال در نوع خودشان بهترین بودند و هیچوقت شاهد این نبودیم که کیفیت بازی آنها پایین بیاید. آنها عناوین متعددی کسب کردند و همچنین قهرمانِ لیگ قهرمانان اروپا شدند.
جود شگفت‌انگیز است و هیچکس بیشتر من نمی‌تواند او را تحسین کند، اما هنوز نمی‌توانیم در مورد اینکه او از آن بازیکنان برتر است صحبت کنیم. بلینگام باید این کار را برای پنج، شش یا هفت سال انجام دهد تا تازه بتواند هم ردۀ آنها قرار گیرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا