ورزشی

حاشیه درست نکنید: مهاجم یونایتد مصدوم است!

فیلیپ لامبولی، مدیر برنامه‌های آنتونی مارسیال، شایعات مبنی بر اخراج این بازیکن فرانسوی از تمرینات منچستریونایتد را رد کرد.به گزارش “ورزش سه”، رسانه‌های انگلیسی دیروز خبر دادند که مارسیال به دلیل عدم آمادگی جسمانی از تمرینات تیم اصلی به دستور اریک تن‌هاخ اخراج شده است. با این حال، فیلیپ لامبولی، مدیر برنامه‌های مارسیال در مصاحبه با اسکای اسپورت اظهار کرده است که این شایعات صحت ندارد و این ستاره فرانسوی در واقع در حال گذراندن دوران نقاهت از آسیب‌دیدگی لگن است که نیاز به جراحی دارد.
در بیانیه او به نقل از اسکای اسپورت آمده است: “آنچه در مورد او گفته می‌شود کاملا نادرست است. او از تیم اخراج نشد و مشکلی با تن‌هاخ ندارد. آنتونی برای مدتی طولانی در منچستر حضور داشته است. ۹ فصل، و اگر او یک حرفه‌ای واقعی نبود، برای مدت اینقدر طولانی در باشگاه نمی‌ماند، او به سادگی قرار است یک عمل جراحی کوچک انجام دهد، کاری که باید مدتی قبل انجام می‌داد و حالا روی آن تمرکز می‌کند.”
این مهاجم پیشنهادی برای قرارداد جدید دریافت نکرده و به نظر می‌رسد در پایان فصل اولدترافورد را ترک کند. پیش‌بینی می‌شود که او به‌صورت آزاد از باشگاه خارج شود. طبق گزارش‌ها، یونایتد پیشنهادات را برای مارسیال در پنجره نقل و انتقالات فعلی بررسی خواهد کرد، زیرا حذف حقوق هفتگی ۳۰۰ هزار یورویی او به این باشگاه اجازه می‌دهد روی بازیکنان دیگری سرمایه‌گذاری کنند و همچنان هم به قوانین فرپلی مالی متعهد بمانند. با وجود بی‌میلی منچستریونایتد به ادامه همکاری، مارسیال قصد دارد حداقل تا پایان فصل با شیاطین سرخ بماند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا