ورزشی

پپ: لیورپول به قهرمانی نزدیک‌تر است تا ما!

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، مدعی شده است که لیورپول نسبت به منچسترسیتی در رقابت قهرمانی لیگ برتر در وضعیت بهتری قرار دارد.به گزارش “ورزش سه”، سیتی روز شنبه با پیروزی ۲-۰ مقابل شفیلد یونایتد، دومین برد متوالی در لیگ برتر را در هفته بیستم بدست آورد در حالی که قبلتر و پیش از قهرمانی در جام جهانی باشگاه ها، تنها دو برد از ۶ بازی قبلی خود را در لیگ با پیروزی پشت سر گذاشته بود. این تیم با دو بازی کمتر در نیم فصل با ۴۰ امتیاز در رده سوم قرار دارد، این تیم با توجه به فرصت سوزی های رقبایش دوباره به کورس قهرمانی بازگشته است.
با این حال گواردیولا بعد از این بازی در مورد شانس قهرمانی تیمش با احتیاط حرف زد. گواردیولا به بی‌بی‌سی در مورد احتمال قهرمانی تیمش گفت: “بسیار سخت است – ما در صدر لیگ نیستیم و لیورپول بهتر از ما عمل می کند. آنها در فرمی بهتر به سر می‌برند.
ما مصدومیت‌ها و مشکلاتی داشتیم، با این حال عناوینی مهم را به دست آوردیم، سطح ما واقعاً خوب است و میتوانم بگویم که به ایده آل نزدیک می شویم. اما هنوز آنجایی که باید باشیم، نیستیم. حالا باید کمی استراحت کنیم، همه ما به آن نیاز داریم. شدت بازی های ماه ژانویه کمتر از نوامبر و دسامبر است، بنابراین ما برای آنچه در آینده پیش خواهد آمد آماده خواهیم شد.”

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا