ورزشی

سپاهان در آسیا هم ترک عادت نکرد: باز هم کارت قرمز!

اعضای تیم سپاهان برای چهارمین بازی متوالی از داور مسابقه کارت قرمز دریافت کردند!به گزارش “ورزش سه”، سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا هم ترک عادت نکرد و در چهارمین بازی متوالی اخراجی داد تا روندی که در سه مسابقه آخر در لیگ داشتند را ادامه دهند!
همه چیز از بازی با آلومینیوم اراک شروع شد که سپاهانی‌ها با اخراج رضا اسدی، برایان دابو و محمد کریمی بازی را ۸ نفره به پایان رساندند و در ۴ دقیقه پایانی مسابقه ۳ بازیکن را از دست دادند!
در بازی دوم مقابل گل‌گهر سیرجان ارشیا سرشوق با دو کارت زرد در دقایق ۱۳ و ۴۷ از زمین مسابقه اخراج شد تا در این مسابقه هم ۱۰ نفره شوند و تحت تاثیر این اخراج دو گل دیگر دریافت کنند و سه بر یک شکست بخورند.
در بازی سوم مقابل شمس‌آذر بازیکنان سپاهان نقشی در اخراج نداشتند و این بار سرمربی این تیم ژوزه مورایس با اعتراض‌های شدیدی که نسبت به داور مسابقه داشت دو کارت زرد در دقایق ۸۰ و ۸۵ دریافت کرد و از زمین مسابقه اخراج شد!
خشونت بازیکنان سپاهان پس از وقفه نزدیک به ۴۰ روزه همچنان ادامه داشت و محمد دانشگر با تکل خشنی که روی پای بازیکن الهلال بست پس از بررسی صحنه توسط VAR از زمین مسابقه اخراج شد تا سپاهان از دقیقه ۷۵ ده نفره شود و فشار زیادی را تحمل کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا