ورزشی

تمدید قرارداد جرارد و الاتفاق به مدت دو سال

استیون جرارد با تمدید غافلگیرکننده دو ساله قراردادش تا سال ۲۰۲۷ با الاتفاق موافقت کرد.به گزارش ایلنا، گزارش ها حاکی از آن است که استیون جرارد با وجود فرم ضعیف تیمش و با جدایی جردن هندرسون، با الاتفاق برای تمدید دو ساله قراردادش موافقت کرده است.
طبق گزارش The Athletic، ملی پوش سابق انگلیس با تمدید قراردادی که او را تا سال ۲۰۲۷ در لیگ برتر عربستان سعودی حفظ می کند، موافقت کرده است.
جرارد در ژوئیه ۲۰۲۳ پس از جدایی از استون ویلا در اکتبر ۲۰۲۲ به الاتفاق پیوست. از زمان انتقال او، تیمش در تلاش برای رسیدن به ثبات بوده، در حال حاضر در هشت مسابقه بدون برد است و در جایگاه هشتم قرار دارد. فقط ۲۵ امتیاز از ۱۹ بازی. علاوه بر این، جدایی قریب الوقوع هندرسون از باشگاه باعث تضعیف خط هافبک خواهد شد. با این حال، از آنجایی که لیگ عربستان به دلیل جام ملت‌های آسیا در حال وقفه است، جرارد زمان کافی برای جستجوی جانشینی برای این هافبک کهنه‌کار دارد.
قبل از سرمربیگری استون ویلا، جرارد یک دوره سه ساله موفق با رنجرز داشت و آنها را به عنوان قهرمانی اسکاتلند در فصل ۲۰۲۰-۲۱ هدایت کرد. با این حال، گزارش شده است که کاپیتان سابق لیورپول پیش از پذیرفتن این پیشنهاد، در مورد قبول کردن این نقش در عربستان سعودی تردید داشته است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا