ورزشی

کلوب| وقتی استقلال خوش‌شانس شد

نوار تساوی‌های خارج از خانه بزرگترین زنگ خطر را برای استقلال در صدر جدول به صدا در آورد.وقتی نزدیک ترین و خطرناک ترین تعقیب کننده آبی پوشان در صدر تیم سپاهان با یک بازی کمتر و تنها یک امتیاز کمتر باشد، از دست دادن امتیاز در هر هفته این جایگاه را بیشتر متزلزل می‌کند.
استقلالی‌ها که بسیار امیدوار بودند گل گهر را در زمین خود متوقف کنند و به دومین برد متوالی و هدف حفظ  صدر برسند، باز در چاله تساوی‌های خارج از خانه افتاده و منتظر رقیب ماندند.
با این نتیجه این هفته آبی پوشان باید صدر را به سپاهان تقدیم می‌کردند اما یک اتفاق دیگر افتاد. اتفاقی که نه استقلالی‌ها انتظارش را داشتند و نه سپاهانی‌ها. شکست اصفهانی‌ها برابر آلومینیوم در هفته ای که بهترین فرصت برای صدرنشینی بود همه معادلات جدول را برهم ریخت.
هر چقدر استقلالی‌ها از تساوی این هفته تیمشان ناراحت و عصبانی بودند درست یکساعت بعد، با شنیدن و دیدن خبر توقف و شکست سپاهانی‌ها به یک غافلگیری خوشحال کننده رسیدند.
سپاهان ۳ امتیاز حیاتی را از دست داد تا با تساوی استقلال در این هفته، فاصله امتیازی این دو تیم در جدول به ۲ امتیاز برسد و یک هفته دیگر صدرنشینی آبی‌ها تمدید شود.
محمود فخرالحاج| باشگاه خبرنگاران آزاد

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا