ورزشی

رسمی: جرارد تا ۲۰۲۷ با الاتفاق تمدید کرد!

استیون جرارد قرارداد خود را به مدت دو سال دیگر با الاتفاق عربستان تمدید کرد.به گزارش “ورزش سه”، سرمربی سابق استون ویلا تابستان گذشته با قراردادی دو ساله به این باشگاه عربستانی پیوسته بود. الاتفاق که فصل گذشته در رده هفتم قرار گرفت، در حال حاضر با ۲۸ امتیاز کمتر از الهلال صدرنشین، در رده هشتم جدول قرار دارد. با این حال تیم عربستانی از کار استیون جرارد رضایت دارد و قرارداد این ستاره سابق لیورپول را به مدت دو سال دیگر هم تمدید کرد تا جرارد تا سال ۲۰۲۷ همچنان سرمربی تیم عربستانی بماند. سران الاتفاق امیدوارند که این اقدام مثبتی در جهت دادن ذهنیتی مثبت به کادر فنی تلقی شود و در نهایت به تغییر اوضاع تیم بینجامد.
این سرمربی ۴۳ ساله درباره تمدید قراردادش گفت: “این برای من و خانواده‌ام بسیار خوشحال کننده است و احساس می‌کنم به‌خاطر تلاش و تعهد زیادی که انجام داده‌ایم به رسمیت شناخته شده‌ام.
ما از اول می‌دانستیم که این یک کار بزرگ و چالش برانگیز است. ما باید زیرساخت‌های جدیدی مانند ساخت زمین تمرین جدید در مراحل مختلف و ساخت یک استادیوم جدید را در دستور کار قرار می‌دادیم. اما دستاوردهای زیادی حاصل شده است.رابطه من و تیم و من با مدیریت بالا دستی در حال رشد است و قوی‌تر می‌شود و من واقعا مشتاقانه منتظر آینده هستم.”
این خبر درست پس از آن منتشر شد که جردن هندرسون، هافبک انگلیسی، باشگاه را ترک کرد و به آژاکس هلند پیوست. هفته‌ها بود که در مورد نارضایتی هندرسون از حضور در عربستان و تیم استیون جرارد صحبت می‌شد و در نهایت او موفق شد تا دوباره به رقابت‌های اروپایی باز گردد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا