ورزشی

این ستاره همه کار می‌کند تا تیم ملی را بپیچاند!

آندره اونانا، دروازه‌بان منچستریونایتد، تصمیم گرفته است که مقابل تاتنهام برای شیاطین سرخ به میدان برود و قرار است بازی افتتاحیه کامرون مقابل گینه را در جام ملت‌های آفریقا از دست بدهد.به گزارش ” ورزش سه”، دروازه‌بان اول یونایتد تصمیم خود را برای حضور در دیدار آتی این تیم در لیگ برتر انگلیس مقابل تاتنهام در روز یکشنبه گرفته است و بنابراین در افتتاحیه جام ملت‌های آفریقا ۲۰۲۳ بازی کشورش مقابل گینه را از دست خواهد داد. این تصمیم توسط ساموئل اتوئو رئیس فدراسیون فوتبال کامرون تایید شده است.
اونانا قصد دارد حتما یکشنبه بازی کند و سپس در همان روز پروازی به ساحل عاج داشته باشد تا کمتر از ۲۴ ساعت قبل از افتتاحیه مسابقات به تیم ملی ملحق شود. اما بعید است که با این اوصاف  او در ترکیب اصلی تیم ملی کشورش برای بازی حضور داشته باشد.
یک منبع نزدیک به خبرگزاری آی نیوز گفت: “آندره متعهد به بازی برای کشورش است و اگر اینطور نبود کلا دعوت را رد می‌کرد. اما این هم واقعیت دارد که یونایتد برای او اولویت دارد. بعد از بازی با گینه، در صورت پیروزی کامرون، آندره برای بازی دوم با سنگال آماده خواهد بود. اما اگر این تیم به گینه ببازد، اونانا با خود فکر خواهد کرد که دلیلی برای پیوستن به تیم ملی ندارد، چون احتمالا آنها به سنگال هم خواهند باخت.”
اگر کامرون از مرحله گروهی مسابقات حذف شود، این دروازه‌بان حتی یک بازی شیاطین سرخ را از دست نخواهد داد، زیرا قبل از بازی بعدی آنها که تا ۲۷ ژانویه برگزار نخواهد شد به باشگاه بازخواهد گشت. دلیل اصلی دیر پیوستن دروازه‌بان اینتر ترس از دست دادن جایگاه خود در تیم اریک تن‌هاخ به آلتای بایندیر ترکیه‌ای است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا