ورزشی

استقلالی‌ها بعد از گل تیم ملی افسوس خوردند!

تیم ملی فوتبال ایران با گل مهدی قایدی یک بر صفر هنگ کنگ را شکست داد و به پیروزی دوم در جام ملت‌ها دست یافت.مهدی قایدی که در آخرین اردو به جمع شاگردان امیر قلعه‌نویی اضافه شد، در بازی نخست در برابر فلسطین هم یکی از خوب‌های تیم ملی بود و برای تیم ملی گل زد.
این گل‌ها موجب افسوس استقلالی‌ها شده است که چرا چنین مهره ی با کیفتی را از دست دادند. مهدی قایدی فصل گذشته زننده ۱۲ گل برای استقلال در لیگ برتر بوده است. جدایی مهدی قایدی و محمد محبی از استقلال و عدم بکارگیری از وینگرهای جدید سرمربی تیم استقلال را مجبور کرد که شیوه بازی تیم استقلال را در فصل جاری تغییر دهد.
بر اساس قوانین جدید نقل و انتقالاتی دیگر لژیونرها نمی‌توانند به عنوان بازیکن قرضی به تیم‌های لیگ برتری برگردند و به نظر استقلال هم توان مالی خرید مهدی قایدی و محمد محبی را نداشت. هر چند گل‌های مهدی قایدی برای تیم ملی موجب خوشحالی استقلالی‌ها می‌شود اما آنها افسوس می‌خورند که چرا چنین مهره ای را از دست دادند. بازیکنی که با هر بار پا به توپ شدن در محوطه جریمه حریف بوی گل می‌دهد. او توپ را نگه می‌دارد و خط دفاعی حریف را بهم می‌ریزد. این موجب می‌شود بازیکنان هم‌تیمی نفس بکشند. مالکیت توپ تیم مهاجم را بالا می‌برد و به این تیم اعتماد به نفس می‌دهد. با این حال استقلال در غیاب مهدی قایدی و محمد محبی دور رفت را با قهرمانی به پایان برد و امیدوار است با جذب چند بازیکن جدید این روند را در دور برگشت هم دنبال کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا