مهم ترین اخبار

اولین دوره مدیریت عالی کسب و کار در حوزه زیبایی برگزار شد

بانک برتر، دوره‌های مدیریت ارشد کسب و کار (MBA) به گونه‌ای برنامه‌ریزی می‌شوند تا علاقمندان را با جنبه‌های مختلف مدیریت یک کسب و کار آشنا سازند.

دکتر ایمان مصدری رییس سازمان متخصصین و مدیران ایران و یکی از مشاورین و مدرسین کسب و کار در مراسم افتتاحیه اولین دوره مدیریت عالی کسب و کار با تاکید بر اینکه  هیچ کشوری به اندازه کشور ایران نخبه ندارد ، گفت : هرجا که ظرفیت خوب ملی را باور کردیم موفق شدیم و هرجا که به جوانان کشورمان اعتماد نکردیم و ظرفیت ملی را باور نداشتیم با شکست روبرو شدیم .<span;>رییس سازمان متخصین و مدیران ایران ضمن خوشامدگویی به کارآموزان دوره مدیریت عالی کسب و کار در حوزه زیبایی اذعان داشت: در علم مدیریت، تغییر فضای کسب و کار با مقاومت روبه رو بوده است و این که شما از راه های دور برای شرکت در این دوره حضور دارید، نشان از انگیزه ای برای تغییر در کسب و کار خود است.<span;>وی گفت : اساتید حاضر در این دوره از بهترین اساتید و برندهای شهر تهران هستند و با حساسیت فراوان روی اولین دوره آموزشی تمرکز کرده اند.<span;>مصدری خاطر نشان کرد : تمام تلاش مجموعه بر این است که این دوره آموزشی به بهترین و جامع ترین شکل ممکن انجام گیرد .<span;>رییس سازمان متخصصین و مدیران ایران در انتها با تاکید بر این که تعدادی از کارآموزان مسیرهای دوری را طی می کنند، افزود: برای راحتی و آسایش این عزیزان با برگزاری دوره ها همزمان فیلم برداری و صداگذاری می شود و به صورت آنلاین به سمع و نظر ایشان می رسد.

دکتر مصدری در انتهای مراسم به فعالان این بخش نوید داد که وامی با سود ۴ درصد دریافت  می کنند و همچنین مسابقه ملی زیبایی توسط انجمن متخصصین زیبایی در سطح وسیع برگزار می شود.
دکتر میثم نصیری مشاور و مدرس کسب و کار، مجری دوره های MBA  و  DBA وفعال در صنعت تولید در حاشیه مراسم با تشکر از دکتر مصدری بابت ارائه این دوره ها گفت: این دوره جزو اولین مراکزی است که در سطح کشور راه اندازی می شود.
دکتر نصیری در ادامه افزود: اهمیت آموزش بر کسی پوشیده نیست. لازمه موفقیت این است که در آموزش به مهارت برسیم. مصداق این موضوع این است که آموزش های اجباری در دانشگاه ها اثر بخشی مناسبی نداشته است.
دکتر نصیری با تاکید بر توسعه کسب و کار به آیتم  وفاداری مشتریان و تبلیغات اشاره کرد و تصریح کرد: مسیر طراحی ساختار و سازمان باید آموزش داده شود .
اتفاق اصلی در پایان دوره رقم می خورد و مستندات وزارت علوم که در پایان دوره به کارآموزان ارائه می شود، کارگشاست.
فعال حوزه کسب و کار در این مراسم بیان کرد : برگزاری این دوره های کاربردی به فضای کسب و کار کمک کرده و مهارت  و تجربیات لازم را در اختیار داوطلبان قرار می دهد .

وی اضافه کرد : . در طراحی این دوره دقت زیادی به کار رفته و از نظر جامعیت بسیار مناسب است . با کارآموزی و مهارت در این دوره ها  در نهایت مثل یک پازل کامل شما به مثابه یک مدیر حرفه ای ظرفیت مدیریت در بزنگاه های کار خود را دارید. بحران کرونا بسیاری از کسب و کارها به ویژه مراکز زیبایی را دچار مشکل کرد و در حال حاضر در این شرایط متفاوت،  اگر قرار است حرفه و بیزینس خود را گسترش دهیم لازم است مهارت های خود را در توسعه کسب و کار افزایش داده و به روز کرده و در امور اجرایی مراکز و بازاریابی و تبلیغات پیشرو باشیم.
نصیری با اشاره به اینکه در این دوره ها مسیر سازماندهی به افراد آموزش داده می شود ، گفت : اهمیت شبکه سازی را فراموش نکنید و در کنار آموزش شبکه سازی کنید و تجربیات خود را به اشتراک بگذارید . با هم صنفی های خود و اساتید متخصص در این حوزه ارتباط بگیرید.
وی گفت :  افراد در این دوره علاوه بر آشنایی با مهارت ها، این ظرفیت را پیدا می کنند تا در اداره مجموعه خود تصمیمات درست را اتخاذ کنند  ، از این رو موضوع اهمیت آموزش بر کسی پوشیده نیست . اگر قرار است در دنیای کسب و کار موفق باشیم باید از آموزش ها درس گرفته و در جهت مدیریت و اداره بهتر در مجموعه خود بهره گیری کنیم .
نصیری تاکید کرد : در فرایند این آموزش تمام موضوعات بررسی می شود و اگر با روش هوشمندانه و تشخیص درست برنامه ریزی و اقدام کنیم میتوانیم در سطح بین المللی فعالیت کنیم .
وی افزود : این دوره ، دوره مدرک نیست بلکه دوره مهارت است ، کسی که مهارت دارد قطعا نسبت به کسی که مدرک دارد دارای اولویت است ، هرچیزی که کیفی تری باشد ماندگارتر است .

احسان حق به جانب نیز از مشاوران و اساتید حوزه کسب و کار در این افتتاحیه گفت : مدیریت کسب و کار باید این دید را ایجاد کند که خدمات را به شکل بهتر ارائه کنیم و تجربه بهتری برای مشتری ایجاد کنیم ، هنر خود را با علم تجارت یکپارچه سازی کنیم .
وی گفت: خروجی این دوره های آموزشی به نحوی است که فکر و ذهن شما را بزرگتر کرده تا سیستم سازی کنید و مجموعه بهتری بسازید .
در انتهای مراسم نیز اساتید این دوره  آموزشی معرفی شدند.

بانک برتر/طاهره نصیری

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا