ورزشی

تمام حذف های تیم ملی فوتبال ایران در نیمه نهایی به روایت تصویر

تیم ملی فوتبال ایران هفت بار به مرحله نیمه‌نهایی رسیده، ولی طلسم فینال و قهرمانی پابرجا مانده…تیم ملی فوتبال ایران برای هفتمین بار در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا شکست خورد.
به گزارش طرفداری، ایران تاکنون سه بار قهرمان جام ملت‌های آسیا شده، ولی در ۱۲ دوره اخیر حتی از صعود به فینال بازمانده است. تیم ملی هفت بار به مرحله نیمه‌نهایی رسیده، ولی طلسم فینال و قهرمانی پابرجا مانده؛ تمام حذف‌های ایران در مرحله نیمه‌نهایی را به روایت تصویر ببینید:

گل ایران را حسین فرکی زد. بهتاش فریبا و محمود حقیقیان در تصویر دیده می‌شوند. کویتی‌ها در فینال با برتری مقابل کره جنوبی قهرمان شدند.
ضربه پنالتی محمد پنجعلی که با عکس‌العمل دروازه‌بان عربستانی مواجه شد و تنها پنالتی از دست رفته ایران بود. عربستان در فینال با شکست چین قهرمان شد.
محمد عبدالجواد در حال دفع توپ از مقابل جواد زرینچه. عربستان در ضربات پنالتی کره جنوبی را مغلوب کرد و به عنوان قهرمانی رسید.
اشک‌های خداداد عزیزی در پایان بازی؛ علی دایی، داریوش یزدانی و محمد خاکپور ضربات پنالتی خود را از دست دادند و عربستان فینالیست شد. ایران باز هم به قهرمان باخت؛ عربستان در فینال و در ضربات پنالتی، امارات میزبان را شکست داد و قهرمان شد.
تصویری از «یحیی» بعد از جمله معروف «این چه وقت چیپ زدن بود آقای گل محمدی؟» این بار تیمی که ایران را برد، قهرمان نشد. چین میزبان در فینال به ژاپن باخت.
غم و اندوه بازیکنان ایران بعد از شکست سنگین؛ کارلوس کی روش ایران را بعد از هشت سال ترک کرد. ژاپن هم در فینال مقابل قطر میزبان شکست خورد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا