اخبار یک

نگاهی به کارنامه موفق مهندس نظری مدیر پشتیبانی مخازن سبز پتروشیمی عسلویه

مهندس نظری گفت: از مهمترین اهداف استراتژیک این شرکت حمایت از حقوق کارکنان در تنظیم حقوق اجتماعی و امنیت مشاغل می باشد. چرا که این نیروی انسانی است که به عنوان سرمایه اجتماعی تولید ثروت می کند.

به گزارش بانک برتر، مهندس نظری گفت: باید تمامی برنامه‌ها به شکل هدفمند تعریف شود و جهت‌گیری و ارزیابی‌ها با تعریف هدف، انتظارات و نیازهای جامع کارکنان طراحی و ارائه خدمات با هدف بهبود کیفیت و جلب رضایت پرسنل انجام شود.

ایشان افزودند: بر اساس تغییراتی که در رویکرد و روشهای مدیریتی و سیاستهای مدیران ارشد مخازن سبز پتروشیمی عسلویه صورت گرفت، این اهداف به دنبال جذب استعدادها، افزایش انگیزه و در نتیجه نگهداشت نیروهای با تجربه و کارآمد خود بر آمد و تمام تلاش و جدیت خود را جهت جلب رضایت پرسنل و همچنین پیشبرد اهداف استراتژی های تعیین شده توسط مدیرعامل محترم قرار داده است.

از جمله فعالیتهای انجام شده توسط این مدیریت می توان به ایجاد فضای سبز، ساخت باشگاه ورزشی جهت استفاده کارکنان، ایجاد رضایت مندی در زمینه ایاب و ذهاب با اضافه شدن خودروهای حمل و نقل، ایجاد اقامتگاه ۲۰ واحدی برای پرسنل غیر ساکن، ارتقای خدمات درمانی پرسنل، بالا بردن کیفیت غذای کارکنان، و همچنین پشتیبانى کامل و خدمات در نمایشگاه های مختلف این شرکت را نام برد.

ایشان در پایان از حمایتهای بی دریغ مدیرعامل شستان جناب آقای دکتر عباسی و مدیرعامل مخازن سبز پتروشیمی جناب آقای مهندس باتمانی و دکتر موسوى مدیر امور مدیران این شرکت تشکر و قدردانی کردند

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا