اقتصادی

جلسه هم‌اندیشی شعبه زنجان بیمه دانا با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

بانک برتر،  در ابتدای این جلسه که به منظور مرتفع کردن مشکلات پیش رو و همچنین کاهش معوقات بانکی و آشنایی شبکه فروش با روش های وصول مطالبات و… برگزار گردید، ابراهیمی بهنام سرپرست منطقه ۳ بیمه دانا ضمن عرض خیر مقدم به مدعوین و روسای شعب بانک مهرایران، به سیاست های کلی پیش روی شرکت اشاره کرده ودر زمینه همکاری های مطلوب فیمابین راهنمایی های لازم را ارایه کرد.

در ادامه جلسه نظری رئیس شعبه زنجان بیمه دانا با قدردانی و تشکر از حضور مسوولین بانک مهر ایران و سرپرست منطقه، به تشریح و تبیین سیاست های پیش روی شرکت پرداخت واز همکاری‌های بسیار مطلوب و صمیمانه شبکه فروش استان زنجان با مسوولین بانک مهر ابراز رضایت و قدردانی و تشکر کرد.
در ادامه جلسه سلمانیان رییس دایره مالی و مسوول پروژه مهردانا دراستان زنجان، با ارایه دستورالعمل ها و بخشنامه ها، به تبیین و تشریح الزامات مربوط به صدور بیمه نامه از طریق طرح مهردانا پرداخت و بیان کرد که دوام و قوام هر طرح و پروژه ای به عملکرد دست اندرکاران آن پروژه بستگی دارد.
وی افزود: به ثمررسیدن این طرح منوط به اجرای قانونمندن آن است.
در پایان این نشست، فرجی معاون امور شعب بانک مهر ایران به‌همراه مسوول حقوقی اقدام به پاسخ سوالات نمایندگان شبکه فروش شرکت کردند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا