ورزشی

تراکتور و دومین ملی‌پوش برای جام ملتها

صفا هادی هافبک عراقی تراکتور در صدد حضور پیدا کردن دوباره در لیست تیم ملی کشورش است.به گزارش ورزش سه، در شرایطی که روز گذشته لیست تیم ملی عراق در فاصله دو هفته تا شروع مسابقات جام ملت‌های آسیا اعلام شد که در این میان غیبت صفا هادی هافبک عراقی تیم تراکتور برای فوتبال‌دوستان قابل توجه بود.
خوان کاساس سرمربی اسپانیایی که صفا هادی را از مدت‌ها قبل نشان کرده بود با خط زدن این بازیکن موجب تعجب برخی از رسانه‌های عراقی شد، چرا که آنها از توانایی بالای صفا هادی در تراکتور خبر دارند؛ اما اکنون از اردوی تیم ملی عراق خبر می‌رسد که امجد عطوان هافبک ۲۶ ساله عراقی‌ها در طی انجام تمرینات دچار آسیب دیدگی شده و حالا یکی از گزینه‌های جانشینی برای عطوان، صفا هادی هافبک جنگنده تیم تراکتور است که سعی دارد پس از حضور در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ باری دیگر در جمع مسافران عراق قرار بگیرد.
صفا هادی از سال ۲۰۲۱ همواره در لیست اولیه این تیم حضور داشت اما در جمع مسافران نهایی نبود تا خودش را از پیراهنی که ۲۳ بار آن را به تن کرده دور ببیند.تیم ملی عراق در گروه سختی حضور دارد. آنها ابتدا باید با اندونزی رودررو شوند، پس از آن دیداری سخت با ژاپن خواهند داشت و در آخرین جدال مرحله گروهی خود با ویتنام دیدار می‌کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا