ورزشی

جنگ بیرون متروپولیتانو: خبرنگار رئال زخمی شد!

در درگیری‌های بیرون ورزشگاه وندامتروپولیتانو یک خبرنگار باشگاه رئال مادرید زخمی شده است.به گزارش “ورزش سه”، اتلتیکو مادرید و رئال مادرید از دقایقی پیش در چهارچوب مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی فوتبال اسپانیا در ورزشگاه واندا متروپولیتانو به دیدار یکدیگر رفته‌اند.
تنش بین دو تیم همشهری این روزها در اوج خود قرار دارد. آنها هفته گذشته در سوپرجام عربستان در ریاض برابر یکدیگر قرار گرفتند که با برتری ۵-۳ رئالی‌ها در یک بازی پر هیجان همراه شد و امشب اتلتیکو با توجه به صحبت‌های بازیکنانش بعد از حذف در سوپرجام، قطعا به دنبال انتقام در ورزشگاه خانگی است. اتلتیکو تا به این‌جای کار تنها تیمی است که این فصل موفق به شکست دادن رئال مادرید شد.
در بیرون از ورزشگاه و قبل از شروع مسابقه جو پر تنشی حکم‌فرما بود. هواداران اتلتیکو ابتدا شعارهایی نژادپرستانه علیه وینیسیوس خواندند و در ادامه درگیری‌هایی پراکنده بین طرفداران دو تیم رخ داد. همچنین آتش بازی‌های غیرمعمول و خطرناک در بیرون ورزشگاه باعث تاخیر در ورود برخی تماشاگران به سکوها شده بود.
کادناسر در این میان گزارش کرد که یکی از خبرنگاران نزدیک به باشگاه رئال در هنگام ورود به ورزشگاه و به دلیل آتش بازی‌های بیرون آن، دچار آسیب‌دیدگی شده است. ۱۵ روز دیگر دربی مادرید دوباره و این‌بار در رقابت‌های لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا