ورزشی

جدیدترین تصویر یامگا لحظاتی پیش از مصدومیت شدید/ نکونام نگران وضعیت مؤثرترین ستاره تیمش

انتشار خبر مصدومیت شدید آرتور کوین یامگا همچنان هواداران استقلال را در شوک فرو برده است.در حالی که حوالی ساعت ۱۴:۴۹ دقیقه امروز باشگاه استقلال درباره مصدومیت شدید آرتور کوین یامگا خبری را منتشر کرد هنوز وضعیت جدید این بازیکن به اطلاع طرفداران این تیم نرسیده است.
در متن خبر آمده بود بازیکن فرانسوی استقلال از ناحیه صورت آسیب دیده و ظاهراً شدت آسیب دیدگی به اندازه زیاد بوده که با آمبولانس او را به بیمارستان منتقل کرده‌اند.
اینکه کوین یامگا از ناحیه سر با کسی برخورد داشته یا سرش به جایی خورده یا توپ به صورتش خورده است، هیچ اطلاع دقیق‌تری در این باره اعلام نشده است اما اتفاق جالب در ادامه این ماجرا انتشار تصاویر تمرین امروز در کانال رسمی باشگاه استقلال بود.
حدود سه ساعت (۱۷:۰۷ دقیقه) پس از انتشار خبر مصدومیت کوین یامگا باشگاه استقلال تصاویری از تمرین امروز ظهر بازیکنان آبی‌پوش را در کانال رسمی خود منتشر شد که اتفاقاً در یکی از تصاویر کوین اتفاقاً در حال دویدن و خندیدن است که به نظر می‌رسد این تصویر لحظاتی پیش از وقوع مصدومیت شدید هافبک فرانسوی تیم استقلال گرفته شده باشد.
کوین اتفاقاً در فصل جاری لیگ برتر با انجام ۱۵ بازی در ترکیب استقلال در نیم فصل اول و ۱۲۳۰ دقیقه حضور در میدان در هر همه مسابقات استقلال حضور داشته و تنها در یک مسابقه از روی نیمکت به ترکیب اصلی اضافه شده است. یامگا تنها بازیکن پس از حسین حسینی است که بیشترین دقایق حضور در میدان در نیم فصل اول را بین همه نفرات استقلال ثبت کرده است.
میانگین ۸۲ دقیقه حضور در ترکیب استقلال در این ۱۵ مسابقه مشخص می‌کند که کوین یامگا یکی از بازیکنان مورد اعتماد و تاثیرگذار استقلال در نیم فصل اول بوده و قطعاً در حال حاضر جواد نکونام نسبت به شرایط این بازیکن به شدت نگران است.
یادآور می‌شود، کوین یامگا تاکنون ۴ بار برای استقلال گلزنی کرده و همراه با مهرداد محمدی بهترین گلزنان استقلال در نیم فصل اول به شمار می‌روند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا