ورزشی

واکنش لاپورتا به درخواست جذب امباپه: هیچی نمی‌دونی!

خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، در پاسخ به درخواستی مبنی بر جذب کیلیان امباپه، واکنش جالبی نشان داد.به گزارش “ورزش سه”، سرنوشت کیلیان امباپه در پاری سن ژرمن مشخص شده است. او دیگر تمایلی برای تمدید قرارداد با باشگاه پاریسی ندارد و قصد دارد در پایان فصل و با به اتمام رسیدن قراردادش، فرانسه را ترک کند.
این خبر توسط باشگاه پاری سن ژرمن تایید شده. امباپه شخصا با ناصر الخلیفی صحبت کرده و از او خواسته است که تلاش‌ها برای تمدید قرارداد را متوقف کنند زیرا او قصد تجربه یک چالش تازه را دارد.
محتمل‌ترین مقصد برای او رئال مادرید است اما در خبرهای اخیر، رسانه‌ها اعلام کرده‌اند که ممکن است بارسلونا به رقابت برای جذب امباپه بپیوندد. البته اسپورت در خبری اعلام کرد که به دلیل مشکلات مالی بلوگرانا و همچنین علاقه ستاره فرانسوی به رئال مادرید، حضور امباپه در بارسلونا غیرممکن است.
با این حال رویای بارسایی‌ها دیدن امباپه در لباس آبی و اناری است. یکی از آنها امشب در دیدار لاپورتا با هواداران، از رئیس بارسا درخواست کرد امباپه را جذب کند که با واکنش مرد ۶۱ ساله روبرو شد.
در کلیپی که منتشر شده، هواداری خطاب به لاپورتا می‌گوید:«لاپورتا، امباپه را جذب کن.» رئیس بارسا که در حال امضای لباس هواداران است سرش را بالا می‌آورد و می‌گوید«هیچ چیز نمی‌دانی!»

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا