ورزشی

بدشانس مثل عیسی، طلسم کارت بازی و حالا پنجره!

عیسی آل‌کثیر باز هم مثل شروع نیم فصل اول باید بازی تیمش را از تلویزیون تماشا کند.به گزارش “ورزش سه”، عیسی آل‌کثیر نیم فصل اول لیگ سال گذشته را به‌خاطر مصدومیت زانو و عمل جراحی که انجام داده بود از دست داد. او در نیم فصل دوم برای پرسپولیس بازی کرد واتفاقا در راه دبل قهرمانی تیمش تاثیرگذار بود.
آل‌کثیر در شروع فصل جاری به سپاهان پیوست و طبیعتا انگیزه‌های زیادی داشت تا در این تیم نیز توانایی و کیفیت خود در گلزنی را نشان دهد اما به‌خاطر مشکل ثبت قرارداد و صادر نشدن کارت بازی‌اش چهار هفته ابتدایی از لیست تیمش بیرون ماند و نتوانست برای سپاهان به میدان برود. این اتفاق با در نظر گرفتن اینکه سپاهان مهاجمان توانمند و باکیفیتی مثل شهریار مغانلو، رضا اسدی، کاوه رضایی و رضا شکاری داشت کار را برای عیسی بسیار سخت کرد و با توجه به دیر اضافه شدنش به ترکیب خیلی سخت بود که جای ثابتی در ارنج مورایس پیدا کند.
با این جود عیسی دقایق نسبتا مناسبی در بازی‌های بعدی پیدا کرد و با اینکه در دو بازی از جمله دیدار با پرسپولیس اصلا به میدان نرفت اما آمار نسبتا خوبی هم در گلزنی بر جای گذاشت.
عیسی آل‌کثیر در پایان نیم فصل به‌خاطر مشکلات سقف قراردادی سپاهان از این تیم جدا شد و به پرسپولیس پیوست و در حالی که قضاوت‌های زیادی درباره او و تصمیمش می‌شد، خیلی دوست داشت تا دوباره توانمندی‌هایش را به هواداران پرسپولیس ثابت کند و از آنها کارت مقبولیت بگیرد اما از شانس بد او پنجره باشگاه جدیدش هم بسته ماند تا قراردادش ثبت نشود و احتمالا او بازی اول تیمش در اراک را از تلویزیون تماشا کند.
با این حساب عیسی دوباره بدشانسی آورد و اگر در همین بازی شهاب زاهدی یا نبیل باهویی بدرخشند کار برای او در ادامه راه دشوارتر خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا