ورزشی

رضاییان: ذهنی و جسمی آماده رویارویی با الهلال هستیم

بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: وقتی در زمین می‌روم با تمام وجود، ذهن و قلبم بازی می‌کنم و تعهدم برای تیم و مردم اصفهان این است که با جان و دلم بازی کنم و امیدوارم که فردا بتوانیم مردم را شاد کنیم؛ در حال حاضر به آمادگی روحی و ذهنی رسیدیم.به گزارش ایلنا، بازیکن تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار با الهلال عربستان اظهار داشت: هنوز شرمنده‌ام نسبت به مردم شریف ایران که نتوانستیم، مردمانی که سزاوار بهترین‌ها هستند را شاد کنیم؛ بعد از بازی ژاپن حس خوبی داشتم که مردم شاد شدند و به سمت فوتبال آمدند اما متأسفانه پس از آن نتوانستیم نتایج لازم را بگیریم.
وی ادامه داد: ناراحتیم که نتوانستیم در تیم ملی با قهرمانی در مسابقات جام ملت‌های آسیا دل مردم را شاد کنیم اما امیدوارم فردا هواداران اصفهان به استادیوم بیایند و امیدوارم بتوانیم فردا دل مردم اصفهان را شاد کنیم.
رضاییان درباره آمادگی ذهنی و جسمی گفت: مطمئناً با توجه به عدم قهرمانی، شخصاً شرایط سختی داشتم و هضم باخت برای من بزرگ بود که نتوانستیم دل عزیزانمان را شاد کنیم؛ با این حال، من با سرمربی سپاهان دو روز قبل جلسه داشتم و با او صحبت کردم و در حال حاضر به آمادگی روحی و ذهنی رسیدیم.
بازیکن تیم فوتبال سپاهان تصریح کرد: من وقتی در زمین می‌روم با تمام وجود، ذهن و قلبم بازی می‌کنم و تعهدم برای تیم و مردم اصفهان این است که با جان و دلم بازی کنم و امیدوارم که فردا بتوانیم مردم را شاد کنیم.
وی درباره رویارویی سپاهان با خط دفاعی الهلال عنوان داشت: عملکرد من به خواسته‌های مربی تیم از من بر می‌گردد و حتی اگر قرار است هر بازی با یک روش بازی کنم، اینطور نخواهد بود، آقای مورایس به من اجازه داده در برخی بازی‌ها در حملات کمک کنم و برخی بازی‌ها نیز از من می‌خواهد که بمانم و در کارهای دفاعی بیشتر کمک کنم، اینکه در بازی فردا من چه نقشی بر عهده دارم، یک راز بین من و بازیکنان تیم است.
رضاییان خاطرنشان کرد: در کل باید بگویم اگر در تیم سپاهان درخششی داشته‌ام بخاطر تلاش‌های کل بازیکنان تیم سپاهان و هواداران و کادر و بقیه است؛ یک نکته هم باید بگویم و آن این است که شنیده‌ام بازی سپاهان قرار نیست از شبکه ملی صداو سیمای کشور پخش شود و این موضوع مرا ناراحت کرد.
بازیکن تیم فوتبال سپاهان در پایان گفت: بخاطر طرفداران سپاهان در جای جای ایران و جاهایی که ممکن است دسترسی به شبکه ورزش نداشته باشند، امیدوارم صداو سیما این بازی را از شبکه ملی پخش کند. امیدوارم صدا و سیما نشان دهد این تیم سپاهان ایران است و تنها نماینده ایران در آسیاست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا