ورزشی

سانچو انرژی و نشاط به دورتموند تزریق می‌کند!

ادیت ترزیچ، سرمربی دورتموند، می‌گوید جیدون سانچو با خوشحالی به دورتموند برگشته است و به تیم انرژی می‌دهد.به گزارش “ورزش سه”، تیم دورتموند فردا در هفته هفدهم رقابت‌های بوندسلیگا به مصاف هوفنهایم می‌رود. دورتموندی‌ها در رده پنجم قرار گرفته‌اند و شش امتیاز با لایپزیش در رده چهارم فاصله دارند. ادین ترزیچ در مورد شرایط تیمش بعد از تعطیلات ژانویه توضیح داد.
بازگشت جیدون سانچو و روند تمرینات او با تیم؟”ما بسیار خوشحالیم که جیدون در کنار ماست. حتی قبل از این هم سعی کرده بودیم او را برگردانیم، اما متأسفانه موفق نشدیم. اما او با لبخند بزرگی وارد شد. او از آمادگی طبیعی بالایی برخوردار است و بسیار پویاست. اما او مدت زیادی است که بازی نکرده است. اکنون برای بازی خیلی هیجان دارد، اما ما همچنین باید محتاط بمانیم تا خطر مصدومیت را از او دور کنیم. شاید تصمیم بگیریم که او چند دقیقه به زمین برود. او شادی زیادی را به زمین تمرین می‌آورد.”
وضعیت تیم و بازیکنان مصدوم؟”رامی بن‌سبعینی و سباستین هالر در جام ملت‌های آفریقا حضور دارند. کریم آدیمی، فلیکس نمچا، جولین دورانویل و جولیان رایرسون به چند هفته دیگر برای ریکاوری از مصدومیت نیاز خواهند داشت. ماتو موری، ماریوس ولف و امره جان به تمرینات بازگشته‌اند.”
فرم فعلی جیووانی رینا؟”گیو نیم فصل اول آسانی نداشت، اما او در هفته‌های اخیر توانسته تمرینات زیادی انجام دهد. ما نتایج خوبی هم نگرفته‌ایم که بتوانیم درست عملکرد او را قضاوت کنیم. توانایی‌های او به خوبی شناخته شده است.”
وضعیت فعلی در بوندسلیگا؟”ما باید زودتر مشکلاتمان را حل کنیم. در استراحت ژانویه باتری‌های خود را برای آنچه در انتظارمان است شارژ کرده‌ایم. اکنون می‌توانید انتظار و اشتیاق ما را برای برگشتن به بازی‌ها احساس کنید. ما می‌خواهیم روی بهبود وضعیت خود در بوندسلیگا کار کنیم. ما دوست داشتیم که در این شرایط گرفتار نمی‌شدیم، اما اکنون یک چالش است و ما از پس آن برخواهیم آمد. ما از همه انتظار داریم که عملکرد خود را بهبود بخشند. “

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا