ورزشی

عکس| پس از ابراز دلخوری شدید از استقلالی‌ها؛ یک پرسپولیسی سرشناس به عیادت مهدی فنونی‌زاده رفت!

انتشار مصاحبه گله آمیز پیشکسوت استقلال نسبت به بی‌توجهی مسئولان باشگاه استقلال بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی داشت.پس از عمل جراحی گردن مهدی فنونی‌زاده پیشکسوت باشگاه استقلال ظاهرا مسئولان باشگاه آبی تهران با وی تماس نگرفتند و به دیدارش هم نرفتند.
این موضوع باعث شد تا روز چهارشنبه هفته جاری فنونی‌زاده و پس از خروج از اتاق مراقبت‌های ویژه در گفت‌وگو با خبرورزشی نسبت به این وضعیت ابراز گلگی و ناراحتی کند.
گفت‌وگوی خبرورزشی با مهدی فنونی‌زاده را اینجا بخوانید: دلخوری شدید پیشکسوت استقلال از مسئولان باشگاه؛ پیش خانواده‌ام شرمنده شدم/ با مرگ دست و پنجه نرم کردم اما یک تلفن هم نزدند!

در این حد فاصل مرتضی فنونی‌زاده برادر مهدی فنونی‌زاده که از پیشکسوتان سرشناس و محبوب باشگاه پرسپولیس به شمار می‌رود به عیادت پیشکسوت استقلال و برادرش رفت تا جای خالی برخی مسئولان مربوطه که انتظار می‌رفت به عیادتش بروند را پر کند.
ناگفته نماند؛ ظاهراً در آخرین ساعات پنجشنبه شب گذشته یکی از مسئولان باشگاه استقلال به همراه میرشاد ماجدی یکی دیگر از پیشکسوتان این باشگاه به ملاقات مهدی فنونی‌زاده رفته بودند.
یادآور می شود؛ گردن مهدی فنونی زاده صبح روز سه شنبه ۱۲ دی ماه جاری در بیمارستان فیروزگر تحت عمل جراحی ۷ ساعته قرار گرفته و قرار است پس از گذشته یک ماه کمر وی نیز تحت عمل جراحی قرار بگیرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا