ورزشی

مورینیو پول عربستان را به‌خاطر رم رد کرده بود!

ژرژ مندس، مدیر برنامه‌های ژوزه مورینیو، می‌گوید سرمربی پرتغالی چندی پیش پیشنهاد خوبی را از لیگ عربستان به‌خاطر علاقه اش به رم رد کرده بود.به گزارش “ورزش سه”، مورینیو دو روز پیش توسط سران باشگاه رم برکنار شد و دنیله ده روسی جایگزین او شد. رم مورینیو نهم سری آ بود و قبل از باخت به میلان در این رقابت‌ها، پس از شکست مقابل لاتزیو، از کوپا ایتالیا حذف شده بود.
مندس در مورد اخراج مورینیو به گاتزتا دلو اسپورت گفت: “شگفت‌زده شدم. انتظارش را نداشتم اما قبل از اینکه ادامه دهم، اجازه بدهید چیزی بگویم. ژوزه اولین مربی در یونایتد بود که پس از دوران عالی سر الکس فرگوسن و دیوید گیل، با تیمی که در سطح دیوید بکام و دیگر ستاره‌های گذشته نبود، سه جام را به دست آورد. بعد از آن خوزه به چلسی بازگشت و دوباره قهرمان لیگ برتر شد. او با تاتنهام قبل از بازی در فینال جام اتحادیه اخراج شد. با او، رم پس از چند سال دوباره قهرمان یک رقابت اروپایی شد (لیگ کنفرانس ۲۲-۲۰۲۱). او یک برنده است.”
مندس در مورد اینکه مورینیو در حال حاضر چگونه است، اظهار داشت: “او وجدانی راحت دارد. او می‌داند که با وجود اینکه رم تیم محدودتری نسبت به اینتر و یوونتوس دارد، سخت و خوب کار کرده است.
هنوز خیلی زود است که درباره آینده مورینیو صحبت کنیم. ماه‌ها پیش عرب‌ها با او تماس گرفتند و یک پیشنهاد مالی دیوانه‌وار به او دادند، اما او تصمیم گرفت با رم ادامه دهد، زیرا این کار را دوست داشت.”

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا