اخبار یکمهم ترین اخبارنفت و انرژی

مدیریت برنامه ریزی سازمان بهداشت و درمان

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش بانک برتر؛ رضا تیرگر سرپرست مدیریت برنامه‌ریزی

سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در نشست امضاى تفاهم نامه همکاری فى مابین دو سازمان، با بیان اینکه تاکنون نشست‌های متعددی با سازمان تأمین اجتماعی جهت استفاده از پنل نسخه‌نویسی الکترونیک برگزار شده است، گفت: این رویداد بسیار بزرگ که وعده صادق سازمان به همکاران محترم صنعت نفت بود، در کمتر از یک سال محقق گردید. یقینا اگر تعامل تمامى مدیریت ها و همکاران محترم ستادى سازمان خصوصا واحد فناورى اطلاعات و امور حقوقى نبود، امروز شاهد این رویداد مهم نبودیم.

تیرگر افزود برای الزام‌های قانونی بودجه مبنى بر حذف دفترچه‌های درمانی در کشور، الگوهای مختلف برای اجرای طرح در نشست‌هاى مختلف با سازمان تامین اجتماعى بررسی شد که جا دارد از زحمات و حمایت مدیرعامل و مسئولین محترم سازمان تامین اجتماعى تقدیر نمایم.با توجه به فراهم بودن زیرساخت‌های لازم در حوزه درمان مستقیم (مراکز ملکی نفت)، امکان ارائه خدمات بدون نیاز به دفترچه‌های درمانی از سال گذشته فراهم شده است، همچنین در حوزه درمان غیرمستقیم (مراکز غیرملکی نفت)، با توجه به انعقاد تفاهم‌نامه بین سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت و سازمان تأمین اجتماعی، امکان بهره‌گیری از پنل نسخه الکترونیک سازمان تأمین اجتماعی به‌منظور حذف دفترچه‌های درمانی برای خارج از سازمان نیر فراهم می‌شود.

سرپرست مدیریت برنامه‌ریزی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت گفت: این نرم‌افزار (نسخه‌های الکترونیک) بر اساس برنامه‌ریزی انجام‌شده و وعده سازمان تامین اجتماعى به حول قوه الهی، در مدت زمان سه یا چهار ماه آینده عملیاتی خواهد شد تا شاهد کاهش زمان پذیرش بیماران و جلوگیری از خطای ورود اطلاعات نسخ باشیم. پس از اجرای کامل طرح، اطلاعات نسخ سرپایی مراکز بیرونی، به‌صورت کاملاً الکترونیکی به سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت ارسال و رسیدگی خواهد شد.امیدوارم با این اقدام ارزشمند بتوانیم کیفیت خدمات خود را به پرسنل عزیز و شریف صنعت نفت در سراسر کشور ارتقا داده و میزان رضایت مندى را نیز بهبود ببخشیم.

رییس شوراى عالى میزخدمت سازمان در پایان گفت: اعتقاد دارم کارکنان عزیزمان در صنعت نفت لایق بهترین ها هستند و بنده و همکارانم جهت مدیریت برنامه ریزی از هیچ تلاشی در حهت خدمت رسانى و ایجاد بسترهاى لازم در راستاى ضوابط و چارچوب هاى قانونى جهت رفاه حال این عزیزان دریغ نخواهیم کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا