ورزشی

بادامکی: اوسمار اصرار به جذب مهاجم تایلندی دارد/ می‌توانیم فوروارد‌های بهتری را جذب کنیم

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس درباره آخرین وضعیت جذب مهاجم شاغل در لیگ تایلند توضیحاتی را بیان کرد.حسین بادامکی معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس درباره شکست سنگین سرخپوشان برابر تیم الشباب  در اردوی امارات اظهار کرد: شرایط خوبی نداشتیم و این بازی پیش بینی نشده بود و آن روز قرار بود که الشباب با الاتحاد بازی کند، اما به هر دلیلی با الاتحاد بازی نکرد. با توجه به اینکه در برنامه تیم الشباب بازی دوستانه وجود داشت، تصمیم گرفتند با پرسپولیس بازی کنند. همچنین تیم ما قبل از آن ۲ جلسه تمرین پرفشار برگزار کرده بود. ضمن اینکه پرسپولیس در نیم ساعت اول خیلی خوب بازی کرد و موقعیتی به حریف نداد، اما متاسفانه در ۲ ضد حمله ۲ گل بد خوردیم و بعد از آن هم شرایط، خوب پیش نرفته است. دلیل اصلی این نتیجه،   بدن سنگین بازیکنان بود.
او افزود: اوسمار ویرا به تیم مسلط است. ضمن  اینکه برگزاری بازی دوستانه برای شناسایی نقاط ضعف است و تیم ما کامل نبوده است و ۲ بازیکن جدیدی که به تیم اضافه شدند از اول بازی نکردند و مخصوصا عبدالکریم حسن که باید از لحاظ بدنی باید بیشتر کار کند و چیز نگران کننده‌ای نیست و تیم خوبی داریم. اما تیم‌های بزرگ حاشیه زیاد دارند و  متاسفانه یک مقدار فضای مجازی علیه ما است و این به ما ضربه می‌زند. امیدوارم که هواداران پرسپولیس باهوش باشند و یک مقداری شرایط تیم را درک کنند و مطمئن باشند که با توجه به نیرو‌هایی که داریم ما می‌توانیم آن‌ها را خوشحال کنیم به شرطی که مثل قبل پشت تیم باشند و توجه نکنند که چرا فلانی نیامد و چرا او هست یا نیست.
بادامکی درباره اینکه مهاجم خارجی شاغل در لیگ تایلند به ایران می‌آید یا نه! گفت: با این بازیکن صحبت شده، اما هنوز انتقالش قطعی نشده است. ضمن اینکه ما دنبال این هستیم که مهاجم بهتری را پیدا کنیم. بازیکنان در تورنمنت جام ملت‌های آسیا زیر ذره بین ما هستند.   ایمن حسین برای هیچ کس گزینه نیست، چون ۲ بار تیم عوض کرده است و عملا نمی‌تواند برای تیم سوم در یک فصل بازی کند. او برای فصل بعد می‌تواند به لیگ ایران بیاد. تیم ملی عراق بازیکنان خوبی در خط حمله دارد که آن‌ها هم می‌شود در نظر گرفت. اوسمار با توجه به شناختی که از مهاجم خارجی شاغل در لیگ تایلند دارد اصرار دارد جذب شود، اما به نظرم ما می‌توانیم فوروارد‌های بهتری را به خدمت بگیریم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا