ورزشی

جوان‌های تیم ملی روی سکوها کیف می‌کنند!

ملی‌پوشان ایران از روی سکوهای اجوکیشن هم خوشحالی خود را بروز می‌دهند.به گزارش “ورزش سه”، مهدی ترابی، سامان فلاح و آریا یوسفی بازیکنانی بودند که از لیست تیم ملی خارج شدند و از روی سکوهای ورزشگاه اجوکیشن بازی را دنبال می‌کنند و پس از گل‌های ایران واکنش‌های جالب توجهی انجام می‌دهند.
مرتضی پورعلی‌گنجی، مدافع مصدوم ایران که به همراه تیم ملی به قطر سفر کرد، هم در کنار این بازیکنان حضور دارد و پس از گل‌های ایران به خوشحالی پرداخت، عملکرد بازیکنان ایران در نیمه اول خیره‌کننده بود و سه گل مقابل فلسطین به ثمر رسانند و همین موضوع هواداران و حتی بازیکنان سکونشین ایران را هیجان‌زده کرده بود.
یکدلی بازیکنان ایران دلگرم‌کننده است، بازیکنانی ایران داخل زمین تا روی نیمکت و سکوها برای موفقیت ایران تلاش می‌کنند و یکدل و مصمم از موفقیت تیم خوشحال می‌شوند و این خوشحالی در چهره آنها کاملا مشخص است.
ایران بازی مقدماتی را با چهره‌های باتجربه‌تر آغاز کرد و تصمیم به خارج شدن دو بازیکن جوان از لیست تیم ملی شد، این دو بازیکن به احتمال زیاد در ادامه مسابقات گروهی فرصت حضور در میدان پیدا خواهند کرد و برای ایران به میدان خواهند رفت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا