اخبار یک

برگزاری اولین جلسه شورای سیاست گذاری بیست و هشتمین همایش ملی بیمه و توسعه

بانک برتر، اولین جلسه شورای سیاست گذاری بیست و هشتمین همایش ملی بیمه و توسعه با حضور دبیر و اعضاء این شورا به ریاست سلیمانی در بیمه مرکزی برگزار شد.

سلیمانی رییس شورای سیاست گذاری بیست و هشتمین همایش ملی بیمه و توسعه ضمن ابراز خرسندی از عملکرد خوب پژوهشکده بیمه در برگزاری همایش سال گذشته گفت: برگزاری مجازی بیست و هفتمین همایش بیمه و توسعه سرفصل جدیدی در برگزاری همایش های کشور به ویژه در دوران شیوع ویروس کرونا بود.
وی افزود: حضور ۱۶ هزار نفر به صورت آنلاین در این همایش، گام بزرگی  برای صنعت بیمه بود. امیدوارم تا زمان برگزاری همایش امسال، کشور این دوره بحرانی را طی کرده باشد و بتوانیم هم از ظرفیت فیزیکی و هم آنلاین برای برگزاری این همایش بهره مند شویم.
در این نشست، نقاط ضعف و قوت و نتایج نظرسنجی حاضرین در همایش سال گذشته، انتخاب عنوان، بررسی عناوین پیشنهادی برای سخنرانی و کارگاه ها و نحوه برگزاری همایش امسال مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
شایان ذکر است، حمید کردبچه، به عنوان دبیر و پرویز خوشکلام خسروشاهی قائم مقام رئیس کل بیمه مرکزی، غلامعلی جهانگیری معاون اتکایی، مفید امینی معاون نظارت، رحیم مصدق معاون طرح و توسعه، هادی عبدالهی معاون توسعه مدیریت و منابع بیمه مرکزی،سید محمد کریمی دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران و مسعود حجاریان مدیر عامل انجمن حرفه ای به عنوان اعضاء این شورا از سوی رییس کل بیمه مرکزی منصوب شده اند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا