ورزشی

یووه ۶-۱ سالرنیتانا: بیانکونری در جام حذفی هجومی است

یوونتوس در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی سالرنیتانا را ۶-۱ شکست داد و به دور بعد صعود کرد.به گزارش “ورزش سه”، شاگردان ماسمیلیانو آلگری در دیداری خانگی از مرحله یک‌هشتم نهایی کوپا ایتالیا میزبان سالرنیتانا بودند. آنها با ارائه یک نمایش مقتدرانه با نتیجه ۶-۱ حریف را در هم کوبیدند.
در دقیقه ۲ ایکوومسی در محوطه جریمه یووه صاحب توپ شد و موفق شد دروازه پرین را باز کند.
یوونتوس پس از این گل حملاتش را شروع کرد و در اولین حمله جدی در دقیقه ۱۲ گل مساوی را زد. کامبیاسو در محوطه جریمه توپ را با سر برای میرتی کاشت و او موفق شد بازی را مساوی کند.
در ادامه یوونتوس به حریف اجازه پیشروی نداد و کاملا بر او چیره شد. در دقایقی آنها توانستند به دروازه سالرنیتانا نزدیک شوند اما خبری از موقعیت جدی و گل برتری نبود تا اینکه در دقیقه ۳۵ روی سانتری از سمت راست دنیلو توپ را با سر به کامبیاسو در سمت چپ داد و او توانست بازی را ۲-۱ کند.
در ادامه نیمه شاهد اتفاق خاصی نبودیم و ۴۵ دقیقه اول به سود یووه به اتمام رسید.
در دقیقه ۵۴ نیمه دوم ضربه سر میلیک روی ارسال کیه‌زا را دروازه‌بان دفع کرد اما توپ به مقابل پای روگانی افتاد و او گل سوم را زد.
در ادامه یووه حمله نکرد و به‌نظر می‌رسید به همین ۳ گل قانع است اما آلگری خیال دیگری داشت. از دقیقه ۷۰ یووه هجومی‌تر شد و در دقیقه ۷۵ در موقعیت تک به تک ییلدیز با دروازه‌بان ضربه بازیکن یوونتوس به سنگربان حریف خورد و در برگشت با برخورد به بازیکن سالرنیتانا وارد دروازه شد تا بازی ۴-۱ شود.
یووه دست‌بردار نبود و همچنان قصد داشت اختلاف را افزایش دهد. آنها در اولین حمله جدی پس از گل بازی را ۵-۱ کردند. جایی که در دقیقه ۸۸ ییلدیز یک تنه به قلب دفاع زد و روی حرکتی انفرادی موفق شد دروازه را باز کند.
در دقیقه ۱+۹۰ نیز تیموتی وه‌آ شوتی مهارنشدنی را از پشت محوطه حریمه روانه دروازه سالرنیتانا کرد و توپ به شکل زیبایی وارد دروازه شد و گل ششم هم به ثمر رسید.
لحظاتی بعد داور سوت پایان بازی را زد و این دیدار جذاب با نتیجه ۶-۱ به پایان رسید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا