اجتماعی

سارق زورگیر در ساوجبلاغ دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ: در بررسی‌های اولیه مأموران مشخص شد سارق با پوشاندن چهره خود با ماسک و با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت در ساعات پایانی شب با طعمه قرار دادن افراد کم سن و سال و تهدید آنان با سلاح سرد و ایراد ضرب و جرح، اقدام به سرقت اموال آنان می‌کند و بلافاصله از محل متواری می‌شود.فرمانده انتظامی ساوجبلاغ از دستگیری یک سارق زورگیر با اعتراف به ۹ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
به گزارش مهر، سرهنگ علی سلیمانی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت به عنف در سطح شهرستان ساوجبلاغ، بررسی موضوع در دستور مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: در بررسی‌های اولیه مأموران مشخص شد سارق با پوشاندن چهره خود با ماسک و با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت در ساعات پایانی شب با طعمه قرار دادن افراد کم سن و سال و تهدید آنان با سلاح سرد و ایراد ضرب و جرح، اقدام به سرقت اموال آنان می‌کند و بلافاصله از محل متواری می‌شود.
فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ عنوان کرد: مأموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی سارق مورد نظر شدند و پس از هماهنگی با مقام قضائی، متهم را در مخفیگاه خود در شهر چهارباغ دستگیر کردند.
سرهنگ سلیمانی تصریح کرد: سارق دستگیر شده برای بررسی بیشتر به پلیس آگاهی شهرستان منتقل شد و در بازجویی‌های تکمیلی کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی، به ۹ فقره سرقت با شیوه زورگیری در سطح این شهرستان اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ بیان کرد: مالباختگان این پرونده به همراه متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی، تحویل مراجع قضائی شد.
وی خاطرنشان کرد: شهروندان در نظر داشته باشند که سارقان افراد کم سن و سال، سالمندان و زنان را بیشتر برای انجام سرقت انتخاب می‌کنند، این اقشار تا حد امکان در ساعات خلوت از اماکن خلوت و مکان‌های مستعد سرقت تردد نکنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا