ورزشی

این گل یاد قهرمانی تاریخی رئال را زنده کرد! (عکس)

گل تساوی بخش تونی رودیگر روی کرنر ارسالی از لوکا مودریچ به‌طرز جالبی به گل سرخیو راموس در فینال لیگ قهرمانان سال ۲۰۱۴ شباهت دارد.به گزارش “ورزش سه”، تیم‌های اتلتیکو مادرید و رئال مادرید در نیمه نهایی سوپرجام اسپانیا در ریاض به مصاف یکدیگر رفته‌اند. دیدار قبلی این دو تیم در این فصل تنها شکست رئال را با نتیجه ۳-۱ در ورزشگاه وندا متروپولیتانو رقم زد. رئال مادرید در رقابت‌های کوپا دل ری هم با قرعه اتلتیکو مادرید برخورد کرده است و در کمتر از یک ماه سه دربی را برگزار خواهد کرد. در فصل ۲۰۱۴ هم رئال و اتلتیکو هر دو در اوج قرار داشتند و رقابت‌های متعددی را برگزار کردند که مهم‌ترین آن فینال لیگ قهرمانان اروپا بود که با نتیجه ۴-۱ به سود رئال خاتمه یافت. دیداری که بیشتر از هرچیزی به گل تساوی بخش دقیقه ۹۲:۴۸ سرخیو راموس معروف است.
امشب دوباره در دیدار این دو تیم خاطره آن بازی بعد از حدود ۱۰ سال زنده شد. جایی که رئال مادرید باز هم یک گل از همشهری‌اش عقب بود و لوکا مودریچ برای ارسال کرنر به سمت راست زمین رفت. او در دقیقه ۲۱ توپ را به نزدیکی نقطه پنالتی فرستاد که این‌بار به جای راموس مدافع پیش تاخته رئال، تونی رودیگر ضربه سرش را به کنج سمت چپ دروازه اتلتیکو فرستاد و بازی را ۱-۱ کرد.
شباهت ساختاری و نتیجه بازی با گل راموس در فینال قهرمانی لادسیمای رئال مادرید، واکنش‌های زیادی را در شبکه‌های اجتماعی برانگیخته است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا