ورزشی

بدشانسی‌ سیتی: ادرسون دوباره مصدوم شد! (عکس)

ادرسون، دروازه‌بان منچسترسیتی، در دقیقه پنجم دیدار با نیوکسل مصدوم شد.به گزارش “ورزش سه”، امشب در هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس منچسترسیتی خارج از خانه به مصاف نیوکسل رفته است. این تیم با یک بازی کمتر، ۵ امتیاز با لیورپول صدرنشین فاصله دارد و بعد از قهرمانی در جام جهانی باشگاه‌ها و بازگشت کوین دی بروینه خود را برای حضور قدرتمندانه در نیمه دوم سال آماده می‌کند.اما این تیم بدشانس بود چون در دقیقه ۵ بازی با نیوکسل ادرسون دروازه‌بان اصلی سیتی روی برخورد با کایل واکرکه سعی داشت از عبور توپ روی دروازه سیتی جلوگیری کند از ناحیه زانو مصدوم شد و به زمین افتاد و پزشکان برای مداوای او وارد زمین شدند. کادر فنی سیتی از این اتفاق عصبانی شد چرا که اگر داور زودتر آفساید اعلام کرده بود، این برخورد پیش نمی‌آمد.
ادرسون لنگان لنگان به بازی برگشت و چیزی نمانده بود روی یک پاس رو به عقب کار دست تیمش بدهد. ناتان آکه پاس رو به عقب داد و او مستقیم به آلمیرون پاس داد و چیزی نمانده بود دروازه تیمش را باز شده ببیند که ضربه آلمیرون به بیرون رفت.بعد از این صحنه ادرسون مجدد به زمین افتاد و با عصبانیت دستکش‌هایش را به زمین پرت کرد. پپ گواردیولا هم بر سر نیمکتش فریاد کشید که با توجه به اشتباه چند ثانیه قبل ادرسون باید تعویض دروازه‌بان هرچه سریع‌تر انجام شود و در نهایت استفان اورتگا به جای ادرسون وارد بازی شد.
این دومین مصدومیت ادرسون در فصل جاری است. دیروز گواردیولا خبر داده بود که ارلینگ هالند هم تا حدود یک ماه دیگر به میادین باز نخواهد گشت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا