ورزشی

دیدار دو شوالیه روی سکوهای اولدترافورد! (عکس)

سر جیم راتکلیف، مالک جدید باشگاه منچستریونایتد، در اولین حضورش در ورزشگاه اولدترافورد در کنار سر الکس فرگوسن نشست.به گزارش “ورزش سه”، امشب در حساسترین دیدار هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر، منچستریونایتد در خانه مقابل تاتنهام به تساوی ۲-۲ رسید و در همان رده هفتم باقی ماند.
با وجود یک نتیجه دلسردکننده دیگر از یونایتدها در دیداری بزرگ، این اولین باری بود که راتکلیف بعد از نهایی کردن اقدام خود برای خرید ۲۵ درصد از سهام باشگاه یونایتد در اولدترافورد برای دیدن بازی یونایتد حاضر می شد. شرکت راتکلیف تصاحب بخش مهمی از سهام یونایتد را به همراه امتیاز تصمیم گیری، در شب کریسمس تکمیل کرد. اما خود راتکلیف  با اینکه خود را یک هوادار مادام العمر یونایتد توصیف می کند هیچ وقت قبل از این در حال تماشای دیدارهای شیاطین سرخ به صورت شخصی دیده نشده بود.
این امر امروز تغییر کرد و او در میان جمعیت در کنار سرمربی افسانه‌ای سابق شیاطین سرخ سر الکس فرگوسن نشست و بارها در حال گفت و گو و خنده با سرمربی اسکاتلندی دیده شد. فرگوسن قبلتر از تغییر مالکیت باشگاه و جذب نیرویی جدید برای ایجاد تغییرات اساسی در آن حمایت کرده بود و امروز هم با برخورد خوب با راتکلیف بر نظر قبلی خودش تاکید کرد.
وین رونی، رکورددار گلزنی تاریخ شیاطین سرخ هم برای اولین بار از زمان اخراجش از سرمربیگری تیم بیرمنگام سیتی، در ورزشگاه خانگی یونایتد حضور داشت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا