ورزشی

تهدید اونانا: حرف‌‌هایم را بعدا می‌‌زنم!

آندره اونانا بعد از اینکه در دور اول رقابت‌های جام ملت‌های آفریقا در ترکیب کامرون قرار نگرفت گفت که برای مصلحت تیم ملی انتقادات را به بعد از این رقابت‌ها موکول می‌کند.به گزارش “ورزش سه”، این دروازه‌بان روز یکشنبه در تساوی ۲-۲ مقابل تاتنهام برای منچستریونایتد بازی کرد و ساعاتی بعد از بازی با یک جت خصوصی به ساحل عاج برای حضور در دور اول جام ملت‌های آفریقا رفت. این بازیکن ۲۷ ساله امیدوار بود که روز بعد در بازی اول تیمش مقابل گینه برای کامرون به میدان برود اما فابریس اوندوآ، دروازه‌بان همکارش، در تساوی ۱-۱ کامرون و گینه به جای او در ترکیب قرار گرفت. اتفاقی که ستاره یونایتد را خشمگین کرد.
او به کانال پلاس گفت: “من حرف‌های زیادی برای گفتن دارم اما حالا نمی‌گویم چون هنوز در حال رقابت هستیم. اجازه دهید همچنان از من انتقاد شود، من به آن عادت کرده‌ام. من کاری را انجام می‌دهم که برای کشورم خوب است. یونایتد و کامرون مثل انتخاب بین پدر و مادرم است، اما کشور من حرف اول را می‌زند. به همین دلیل من اینجا هستم. ما با هم هستیم. ما اینجا هستیم تا قهرمان شویم.”
اونانا پس از انتقالی گران قیمت از اینترمیلان در تابستان گذشته، شروع مشکل داری در یونایتد داشته است. بازی‌های او گاهی مورد انتقاد قرار گرفته است و این ماجراها با تیم ملی هم فقط به دردسرهای او اضافه می‌کند. با این حال، اگر او فرم اصلی خود را به دست آورد، می‌تواند یک مزیت بزرگ برای کامرون باشد.
اونانا امیدوار است روز جمعه مقابل سنگال در ترکیب اصلی قرار بگیرد. آنها هنوز شانس خوبی برای رسیدن به مرحله حذفی دارند، اما ممکن است برای انجام آن نیاز به شکست قطعی سنگال داشته باشند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا