ورزشی

این مربی ایرانی متخصص هدایت تیم ها از لیگ ۲ به لیگ یک شده است!

اکبر میثاقیان که تیم های متعددی را از لیگ یک به لیگ برتر آورده بود این بار متخصص هدایت تیم ها از لیگ ۲ به لیگ یک شده است.اکبر میثاقیان سرمربی تیم شهرداری نوشهر در آستانه یک رکورد سازی جدید قرار گرفته است.
به گزارش خبرورزشی، اکبر میثاقیان که تیم های متعددی را از لیگ یک به لیگ برتر آورده بود این بار متخصص هدایت تیم ها از لیگ ۲ به لیگ یک شده است.
اکبر میثاقیان فصل گذشته در آستانه صعود به لیگ یک به همراه داماش گیلان بود که به دلیل اختلاف با مدیریت تیم در هفته های پایانی جای خود را به فرشاد پیوس داد و این مربی به همراه داماش صعود به لیگ یک را جشن گرفت.
این مربی باتجربه و کهنه کار که قصد بازنشستگی ندارد، این بار با شهرداری نوشهر در آستانه صعود به لیگ یک است. تیم او در پایان دور رفت با ۲۶ امتیاز قهرمان گروه ب شد.
لیگ ۲ در دو گروه برگزار می شود که در پایان تیم های قهرمان به همراه برنده تیم های دوم به لیگ یک صعود می کنند. در گروه الف هم بهمن تهران صدرنشین شده است.
اکبر میثاقیان سال ها پیش تیم شموشک نوشهر را از لیگ یک به لیگ برتر رهنمون کرده بود و به همراه این تیم در لیگ برتر هم حضور شایسته داشت. او به همراه شموشک نوشهر معرف بازیکنانی زیادی به فوتبال باشگاهی و ملی بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا