ورزشی

کلینزمن در فکر نیمه نهایی: ما و ژاپن مدعی هستیم

یورگن کلینزمن، سرمربی تیم ملی کره جنوبی، از حال مشغول بررسی حریفان احتمالی در مرحله نیمه نهایی است.به گزارش “ورزش سه”، کلینزمن مصمم است که تیم ملی کره جنوبی را پس از انتظاری طولانی در طول چند دهه بار دیگر به مقام قهرمانی جام ملت‌های آسیا برساند.
او تمامی بازیکنانش که در لیگ‌های بزرگ اروپایی بازی می‌کنند را برای این دیدارها فراخوانده و در اولین قدم هم موفق شد با نتیجه ۱-۳ برابر تیم ملی بحرین به پیروزی برسد و حالا منتظر قدم دوم است تا بار دیگر قدرتش را به رخ حریفان بکشد.
این مربی آلمانی تا دیر وقت مشغول کار است. یکی از اعضای فدراسیون فوتبال کره جنوبی در این باره گفت: «جلسات کادر فنی دیروقت برگزار می‌شود، چون سرمربی به ورزشگاه رفته است.»
کلینزمن روز گذشته به ورزشگاه رفت تا دیدار قطر و تاجیکستان را از نزدیک تماشا کند. او برای بررسی وضعیت مدافع عنوان قهرمانی این مسابقات راهی ورزشگاه شده بود، چرا که این تیم با پیروزی در بازی شب گذشته به عنوان تیم اول راهی مرحله بعدی خواهد شد و اگر کره هم به عنوان تیم اول راهی مرحله یک هشتم شود، این احتمال وجود دارد که آنها در مرحله نیمه نهایی با هم روبرو شوند.
سرمربی کره در واقع به صورت داوطلبانه بیشتر از ساعات معمول مشغول کار است. او پس از پیروزی برابر بحرین هم به تماشای بازی اردن و مالزی نشست. او در این باره گفت: «من به ورزشگاه رفتم و بازی را از نزدیک دیدم. آنها همان روز بازی ما بازی کردند. هر دو تیم خوب بودند. بازی مقابل اردن ممکن است بسیار دشوار باشد اما من منتظرش هستم.
هر تورنمنتی یک مدعی اصلی برای قهرمانی دارد. کره جنوبی و ژاپن مدعیان اصلی هستند. عربستان، ایران، استرالیا و قطر هم دیگر مدعیان این جام هستند. همه آنها تیم‌های خوبی هستند که قدرت پیروزی و قهرمانی دارند، اما وقتی رقابت آغاز می‌شود، شما فقط می‌توانید به بازی بعدی فکر کنید. دلیل این که بقیه ما را به عنوان مدعی می‌بینند به خاطر بازی ما در زمین است. آنها برای ما احترام قائل هستند. این حسی است که ما هم به سایر تیم‌ها داریم.»

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا