اجتماعی

تداوم آموزش غیرحضوری در مدارس اردبیل/ سری صبح تعطیل شد

به دلیل بارش برف و برودت هوا در اردبیل، نمین، سرعین، نیر، هیر، گرمی، انگوت، مشگین‌شهر، لاهرود، ارشق، خلخال، کوثر، خورش رستم و شاهرود فعالیت‌های آموزشی کلیه دوره‌های تحصیلی در نوبت صبح و عصر به صورت غیرحضوری خواهد بود.رییس روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: کلیه فعالیت‌های آموزشی به دلیل بارش برف و برودت هوا در روز چهارشنبه به صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد.
حسن اسکندرزاده در گفت‌وگو با مهر در خصوص نحوه استمرار فعالیت‌های آموزشی مدارس در روز چهارشنبه اظهار کرد: به دلیل بارش برف و برودت هوا در اردبیل، نمین، سرعین، نیر، هیر، گرمی، انگوت، مشگین‌شهر، لاهرود، ارشق، خلخال، کوثر، خورش رستم و شاهرود فعالیت‌های آموزشی کلیه دوره‌های تحصیلی در نوبت صبح و عصر به صورت غیرحضوری خواهد بود.
وی با بیان اینکه آموزش‌ها از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام خواهد شد، گفت: همچنین در بیله‌ سوار و جعفر آباد دوره‌های پیش دبستانی و ابتدایی شهری و روستایی و متوسطه اول روستایی در نوبت صبح و عصر به صورت غیر حضوری خواهند بود.
رئیس روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل بیان کرد: در اصلاندوز نیز پیش دبستانی، ابتدایی و متوسطه اول در سری صبح به صورت غیر حضوری خواهد بود.
اسکندرزاده ادامه داد: ضمناً کلیه آموزشگاه‌های علمی آزاد (کنکور و تقویتی)، مراکز برگزاری آزمون و آموزشگاه‌های زبان‌های خارجه (وابسته به اداره کل آموزش و پرورش استان) در زمان تعطیلی مدارس متوسطه موظف به رعایت تعطیلی فعالیت‌های حضوری هستند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا