ورزشی

ستاره سابق بارسا در حال مذاکره با الشباب عربستان

ایوان راکیتیچ که جایگاه خود در ترکیب سویا را پس از حضور کیکه سانچز فلورس را از دست داده، در حال مذاکره با باشگاه الشباب عربستان سعودی است.ایوان راکیتیچ، هافبک سویا، با باشگاه الشباب عربستان وارد مذاکره شده و با برخی از هم تیمی‌هایش خداحافظی کرده است.
به گزارش “ورزش سه”، وضعیت ورزشی و اقتصادی سویا قرار است به دوران حضور یکی از اسطوره‌های این تیم پایان دهد. ایوان راکیتیچ که جایگاه خود در ترکیب را پس از حضور کیکه سانچز فلورس را از دست داده، در حال مذاکره با باشگاه الشباب عربستان سعودی است.
این هافبک ۳۵ ساله کروات از زمان بازگشتش در سال ۲۰۲۰، دومین مرحله حضور در سویا را سپری می‌کند. بر اساس گزارش نشریه رلوو، راکیتیچ در نزدیکی انتقال به عربستان با برخی از هم تیمی‌‌هایش خداحافظی کرده است.
بازار نقل و انتقالاتی عربستان یک روز زودتر از اروپا شروع می‌شود و در ۳۰ ژانویه بسته می‌شود. از زمان آغاز کار کیکه در سویا، راکیتیچ در چندین مسابقه به عنوان بازیکن تعویضی حضور داشت و در پیروزی مقابل خیرونا کاملا نیمکت نشین بود و بازی نکرد.
در دوران حضور خوزه لوئیس مندیلیبار و دیه‌گو آلونسو روی نیمکت سویا، او از ابتدا به طور منظم در ترکیب حضور داشت. به غیر از جایگاه در ترکیب اصلی، ویکتور اورتا، مدیریت ورزشی جدید سویا، قصد دارد میانگین سنی تیم را کاهش دهد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا