ورزشی

امید ابراهیمی: از ته قلبم قهرمانی را می‌خواهم

هافبک تیم ملی می‌گوید هدف تیم پیروزی بود و حالا با یک بازیکن کمتر با تلاش و پشتکار پیروز شدند.به گزارش ایسنا، امید ابراهیمی پس از پیروزی ایران مقابل سوریه در ضربات پنالتی اظهار کرد: کار خیلی سخت شد اما خداراشکر می‌کنیم که بازی را بردیم. امسال هدفمان این بود که با تمام قوا به فینال برسیم و جز قهرمانی هدفی نداشتیم اما امروز بازی سخت شد. مهم این بود که به عنوان یک تیم حتی با یک بازیکن کمتر با تلاش و پشتکار به هدفمان برسیم و حالا پیروز شدیم. خداراشکر توانستیم بازی را ببریم.
او همچنین گفت: خودمان هم پیش بینی نمی‌کردیم چنین اتفاقی رخ دهد و مهدی (طارمی) هم چنین چیزی را نمی‌خواست. از همه بچه‌ها ممنونم که توانستند این بازی را کنترل کنند. سه دروازه‌بان ما هر کدام برای خودشان وزنه تیم ملی هستند و از نظر کیفیت دروازه‌بان‌های بزرگی هستند و به تیم ملی دلگرمی می‌دهند. هر پنج پنالتی زن هم بهترین عملکردشان را نشان دادند و بیرانوند هم به ما کمک کرد. من هم ضربه‌ام خوب بود.
او درباره تقابل با ژاپن گفت: بازیکنانشان در بهترین تیم‌های اروپایی بازی می‌کنند و تیم قابل احترامی هستند اما ما هم تیم خیلی خوبی هستیم و برای بازی آماده می‌شویم. نمی‌شود گفت چه می‌شود. چه کسی فکر می‌کرد بازی امروز به این سختی باشد؟ فوتبال قابل پیش بینی نیست.
هافبک تیم ملی اضافه کرد: من از ته قلبم قهرمانی را می‌خواهم و تیم ملی هم به آن نیاز دارد و لیاقتش را دارد. امیدوارم چنین اتفاقی برای تیم ملی ما رخ دهد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا