ورزشی

حاج‌صفی: هیچ کلمه‌ای نمی‌تواند تلخی شکست مقابل قطر را بیان کند

کاپیتان تیم ملی ایران گفت: فقط شرمنده مردم ایران هستیم که برای ما دعا کردند، اما نتیجه مطلوب آن‌ها را نگرفتیم.
احسان حاج صفی کاپیتان تیم ملی ایران بعد از شکست این تیم در مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا برابر قطر اظهار داشت: بازی خیلی خوبی انجام دادیم و فقط حسرت موقعیت‌هایی که از دست دادیم را می‌خوریم که چرا توپ‌های ما تبدیل به گل نشد. شوت آن‌ها به پای بازیکنان خودمان می‌خورد و در برگشت گل می‌شود، اما توپ‌های ما به تیرک می‌خورد و از روی خط بیرون کشیده می‌شود. امروز روز حسرت باری برای ما بود. اگر توپ‌های مال گل می‌شد با اختلاف ۴ گل می‌بردیم.
وی افزود: اگر بازیکنان دیگر را هم به زمین می‌فرستادیم وضعیت همین بود وقتی توپ نخواهد به گل برود نمی‌رود. گل‌های قطر را ببینید چگونه گل زدند. امروز واقعا روز ما نبود فقط شرمنده هواداران شدیم. زمانی که گل اول را زدیم اگر توپ‌های ما گل می‌شد مثلا شوت حسین کنعانی زادگان یا مهدی طارمی گل می‌شد امروز می‌توانست روز خوش تیم ملی باشد.
کاپیتان تیم ملی در مورد ادامه حضور در تیم ملی ایران گفت: خدا را شکر در شرایط خوبی هستم، ولی حضور من بستگی به نظر کادرفنی دارد و باید آن‌ها تصمیم بگیرند. تا هر زمانی که آن‌ها بخواهند در خدمت تیم ملی هستم.
حاج صفی در پایان عنوان کرد: این حسرتی است که همیشه همراه ما است و واقعا هیچ کلمه‌ای نمی‌تواند تلخی این شکست را بیان کند. فقط و فقط شرمنده مردم ایران هستم که ما را دعا کردند، اما نتیجه مطلوب آن‌ها را نگرفتیم.
منبع: ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا