ورزشی

رقابت جذاب گلر جامانده جام‌ملت‌ها با سرخابی‌‍‌ها

محمد اخباری با ۷ کلین‌شیت که در نیم فصل نخست انجام داد آماده مصاف با فولاد می‌شود.به گزارش “ورزش سه”، محمد اخباری، دروازه‌بان گل‌گهر در نیم فصل نخست عملکرد خوبی داشت و به آخرین اردوهای تیم ملی هم دعوت شد اما در لیست نهایی تیم ملی قرار نگرفت، با شروع مجدد لیگ رقابت او با گلرهای سرخابی آغاز خواهد شد، او با ۷ کلین‌شیت، در جدول کلین‌شیت لیگ برتر پایین‌تر از حسینی با ۸ کلین‌شیت و بالاتر از بیرانوند با ۶ کلین‌شیت قرار دارد.
اخباری در نیم فصل نخست یکی از آماده‌ترین گلرهای لیگ بود و در مسابقات ابتدایی گل‌گهر به ویژه در ابتدای فصل با واکنش‌های خوبی که داشت سه هفته ابتدایی را بدون گل خورده به پایان رساند و پس از آن مصدومیت باعث شد تا دو بازی این تیم را از دست بدهد، او به غیر از دو هفته‌ای که غایب بود در ۱۳ مسابقه برای گل‌گهر به میدان رفت و ۷ کلین‌شیت انجام داد و در این ۱۳ مسابقه ۸ گل دریافت کرد.
اخباری با عملکرد خوبی که در لیگ داشت به اردوی تیم ملی دعوت شد و در کنار ۳ گلر ایران به تمرین پرداخت اما در نهایت از لیست امیر قلعه‌نویی خط خورد و حالا با انگیزه‌های خاص به رقابت با گلرهای سرخابی خواهد پرداخت و این فرصت را خواهد داشت تا در بازی با فولاد دروازه گل‌گهر را بسته نگه دارد و با ۸ کلین‌شیت در کنار حسینی قرار بگیرد.
با جدایی محسن فروزان او رقیبی در تیم گل‌گهر نخواهد داشت و مسئولیت سنگینی در ادامه فصل خواهد داشت و با حفظ روند موفق نیم فصل نخست می‌تواند یکی از ارکان موفقیت این تیم در ادامه مسابقات باشد.
در حال حاضر پورحمیدی با ۱۰ کلین‌شیت در صدر بهترین دروازه‌بان لیگ قرار دارد، حسینی، اخباری و بیرانوند در رتبه‌های بعدی حضور دارند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا