ورزشی

کاپیتان فولاد بار دیگر در نقش ناجی!

ساسان انصاری امید اصلی گلزنی فولادی‌ها مقابل گل‌گهر خواهد بود.به گزارش “ورزش سه”، ساسان کایپتان تیم فولاد در نیم فصل نخست نیمی از گل‌های این تیم را در لیگ برتر به ثمر رساند و در روزهای تلخ فولاد به تنهایی ۹ امتیاز برای این تیم کسب کرد و گل‌های سرنوشت‌سازی به ثمر رساند و در دیدار مقابل گل‌گهر هم می‌تواند ناجی این تیم باشد و در شرایط بحرانی که در ابتدای نیم فصل دوم برای آنها ایجاد شده است اندکی از تلخی این روزهای هواداران فولاد خوزستان کم کند.
فولاد خوزستان در نیم فصل اول تنها ۶ گل به ثمر رساند و این ۶ گل را ساسان انصاری، گادوین منشا، محمد عباس‌زاده و عادل ارغند به ثمر رساندند که از این جمع منشا و عباس‌زاده فولاد خوزستان را ترک کردند و انصاری به همراه ارغند جوان در این تیم باقی مانده‌اند، همچنین فولاد با ۱۵ امتیاز در رتبه ۱۱ جدول حضور داشت که گل‌های ۳ امتیازی انصاری برای فرار فولادی‌ها از انتهای جدول کافی بود.
این تیم در حالی به مصاف گل‌گهر سیرجان خواهد رفت که در آستانه این مسابقه حساس با فسخ قرارداد سرمربی اسپانیایی رو‌به‌رو هستند و تغییرات در کادرفنی شرایط را برای بازیکنان فولاد خوزستان سخت کرده است و در این مسابقه کاپیتان آنها در بین بازیکنان جوان پرشماری که در لیست فولاد حضور دارند نقش ویژه‌ای دارد و باید تیم را سر و سامان دهد.
باید دید در این مسابقه ساسان انصاری می‌تواند ناجی فولادی‌ها باشد و در این مسابقه گلزنی کند و در نقش یک رهبر بازیکنان فولاد خوزستان را مدیریت کند یا تحت تاثیر شرایط باشگاه فولاد خوزستان کاری از دست او هم برنخواهد آمد!
فولاد خوزستان در بازی رفت مقابل گل‌گهر از زوج ساسان انصاری و محمد عباس‌زاده در خط حمله استفاده کرده بود و با جدایی عباس‌زاده او امید اصلی گلزنی فولادی‌ها در این مسابقه خواهد بود.
دیدار فولاد خوزستان و گل‌گهر سیرجان چهارشنبه ساعت ۱۵:۰۰ در ورزشگاه فولاد آرنا برگزار خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا