ورزشی

موسوی: امیدوارم حضور نیان الکترونیک در لیگ والیبال ادامه‌دار باشد

ایسنا/خراسان رضوی کاپیتان تیم والیبال فولاد سیرجان گفت: امیدوارم تیم نیان الکترونیک و هواداران مشهدی در هفته‌های آتی پیروزی‌ها و نتایج خوبی کسب کنند تا شاهد حضور ادامه‌دار نیان و تیم‌های مشهد در لیگ برتر ‌باشیم.سید محمد موسوی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص پیروزی ۳ بر صفر فولاد سیرجان برابر نیان الکترونیک مشهد اظهار کرد: پس از عملکرد نا امیدکننده و ۲ شکست متوالی در هفته‌های گذشته، به پیروزی در این دیدار نیاز داشتیم تا مجددا استحکام تیمی فولاد بازگردد، چرا که مسابقات سخت و حساسی در هفته‌های آینده داریم و به این برد نیاز داشتیم.
وی افزود: توانستیم تمام نکاتی که کادر فنی عنوان کرده بود را در زمین مسابقه اجرا کنیم و خدا را شاکریم که توانستیم سه بر صفر پیروز شویم.
کاپیتان فولاد سیرجان گفت: ۲ فصل در مشهد والیبال بازی کردم که جزو بهترین سال‌های ‌والیبال من بوده است. بازی کردن در جو سالن مهران مشهد و کنار هواداران مشهدی برایم لذت‌بخش بود. خوشحالم که ۲ سال انتخاب درست داشته‌ام و در مشهد بازی کردم.
موسوی ادامه داد: هر زمان که در مشهد بازی می‌کنم حس متفاوتی دارم. بابت پیروزی فولاد برابر نیان نیز خوشحالم. امیدوارم تیم نیان الکترونیک و هواداران مشهدی در آینده نتایج خوبی کسب کنند تا شاهد حضور ادامه‌دار نیان و تیم‌های مشهد در لیگ برتر ‌باشیم، چون هواداران مشهدی حق دارند که تیم خوبی در لیگ برتر والیبال داشته باشند.
وی عنوان کرد: سال گذشته نیز با وجود اینکه اولین تجربه تیم‌داری نیان الکترونیک در لیگ برتر محسوب می‌شد، همه چیز خوب و مرتب پیش رفت و مانند یک باشگاه حرفه‌ای کارها انجام شد و مشکل به خصوصی وجود نداشت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا